Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1759Z na odcinku Ińsko - Linówko - do drogi powiatowej 1740 Z na długości 8,2 km.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Bydgoska 13/15
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5775219 , fax. 091 5775219
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Bydgoska 13/15 13/15
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5775219, fax. 091 5775219
    REGON: 81180415600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpstargard.rii.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1759Z na odcinku Ińsko - Linówko - do drogi powiatowej 1740 Z na długości 8,2 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1759Z na odcinku Ińsko - Linówko - do drogi powiatowej 1740 Z na długości 8,2 km Zakres robót obejmuje: 1) podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej numer 1759Z ze ścinką pobocza z obu stron jezdni na szerokość minimum 1,0m od istniejącej krawędzi jezdni na odcinku Ińsko - Linówko - do drogi powiatowej 1740 Z na długości 8,2 km o powierzchni 38 212 m2 (szczegółowy obmiar w tabeli nr 1). Przedmiotowy odcinek drogi powiatowej posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,40 ÷ 5,20 m i długości - 3600 m, oraz o szerokości 4,20 ÷ 6,30 m i długości 4600 m, powierzchnia łączna 38 212 m2 , kategoria ruchu KR-2. 2) potrójne powierzchniowe utrwalenie pobocza szerokości do 1,60 m po uprzednim wykonaniu korytowania, warstwy odsączającej, podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego i warstwy z destruktu bitumicznego w ciągu drogi powiatowej numer 1759Z na odcinku Ińsko - Linówko, od km. 0+000 do km. 3+600 tj. odcinek o długości 3,6 km i powierzchni 4 253 m2 (szczegółowy obmiar w tabeli nr 1). Przedmiotowy odcinek drogi powiatowej posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,40 - 5,20 m , kategoria ruchu KR-2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków szczegółowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń podanych niżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, stwierdzające, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualność w/w dokumentu musi być potwierdzona przez organ je wydający z datą nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz osób z właściwymi uprawnieniami winien obejmować kierownika dla robót drogowych. 2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione; b) zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa na dzień składania ofert. 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagana jest minimum jedna robota, która swoim rodzajem odpowiada przedmiotowi zamówienia i jest o długości nie mniejszej niż 800 mb powierzchniowego utrwalenia nawierzchni jezdni. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: 1) upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, 2) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpstargard.rii.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach