Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi gminnej w Płotach ul. Szkolna

Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 66-016 Czerwieńsk, Rynek 25
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3278565 , fax. 068 3278091
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta
    Rynek 25 25
    66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie
    tel. 068 3278565, fax. 068 3278091
    REGON: 00052879300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwiensk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi gminnej w Płotach ul. Szkolna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni drogi gminnej: 100mb długości - 5m szerokości, 25m długości - 4,5m szerokości. 32mb długości - 3,5m szerokości, wykonanie ronda w kształcie trójkąta :( w odcinkach 17m długości - 3,5m szerokości, 25m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000zł (słownie: jeden tysiąc zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie : a. wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda, b. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, c. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót oraz osobami, które mogą być wyznaczone na stanowiska : - Kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymogom określonym w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem. Kadra do kierowania robotami ( kierownik budowy ) musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5 z 2001r poz. 42 z późn. zm.) oraz, jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r, - musi posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie : a. w ostatnim roku ( 2008r ) uzyskali wielkość przychodów na poziomie co najmniej wartości odpowiadającej wartości zamówienia, b. wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w rozdziale III pkt. 2. 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdz. V zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów (celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności): 1.Wypełniony załącznik nr 1 - formularz -OFERTA- 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowanie w obrocie prawnym - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisa z opłacona składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Kopia dowodu wniesienia wadium. 5. Oświadczenia o sposobie realizacji zamówienia tj. - udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz rękojmi - zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 2 - o zaakceptowaniu warunków umowy. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy PZP - wg załącznika nr 2,3 do niniejszej specyfikacji. 8. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną wraz z podaniem czynników cenotwórczych (Rg,Ko,Zysk), oraz cen jednostkowych pracy sprzętu budowlanego. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone-za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czerwiensk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach