Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg
- Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
- Data zamieszczenia: 2011-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
ul. Ratusz 1 1
11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5192799, 5192705
REGON: 00052933800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Waplewo, działka nr 398/5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Waplewo, działka nr 398/5 1) Celem remontu jest utwardzenie istniejącej nawierzchni drogi o długości 190,00m celem poprawy przejezdności oraz bezpieczeństwa dla użytkowników wymienionej drogi. 2) Bitumiczna nawierzchnia drogi dla ruchu KR2 o szer. 4,50 m i konstrukcji: a) Dolna Warstwa podbudowy grubości 30 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. b) Spryskanie emulsją wolno rozpadową a następnie szybko rozpadową, c) Podbudowa zasadnicza grubości 5 cm z betonu asfaltowego, d) Spryskanie emulsją szybko rozpadową, e) Warstwę ścieralną grubości 4 cm z betonu asfaltowego dla KR2. 2. Szczegóły dotyczące wykonania robót zostały określone w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej oraz przedmiarach. 3. Materiału użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz spełniać normy wymagane polskim prawem budowlanym. Oświadczenie o materiałach zawarte zostało w oświadczeniu pkt 12 formularza ofertowego. 4. W przypadku wskazania nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w przywołanych powyżej dokumentach, zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przy czym wykonawca zobowiązany jest do wykazania w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone dokumentacją przetargową. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia do oferty stosownych dokumentów uwiarygodniających te rozwiązania. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której ze względu na zastosowanie rozwiązań równoważnych doszłoby do opóźnienia w realizacji inwestycji bądź wzrostu jej kosztów. 5. Na wykonane roboty obowiązuje gwarancja w wymiarze 36 miesięcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w trenie. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi integralną część formularza ofertowego (oświadczenie pkt. 11formularza ofertowego). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331200
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl - Folder: PRAWO LOKALNE, Zakładka: PRZETARGI
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną