Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Słowackiego w Ozimku

Burmistrz Ozimka ogłasza przetarg

  • Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona 4B
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4651388 w. 220 , fax. 077 4651281
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ozimka
    ul. Ks. J. Dzierżona 4B 4B
    46-040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 077 4651388 w. 220, fax. 077 4651281
    REGON: 00052796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Słowackiego w Ozimku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Roboty pomiarowe; - Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50x50x7 na podsypce piaskowej - 418.50 m?; - Rozebranie krawężników betonowych 15x30 na podsypce cementowo piaskowej - 1208.00 m; - Mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o grubości 12 cm - 375.00 m?; - Mechaniczne wykonanie koryt gł. 20 cm na całej szerokości jezdni i chodników - 985.03 m?; - Chodniki z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 635m?; - Krawężniki betonowe wystające o wymiar 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na posypce cementowo piaskowej - 1208.00 m; - Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm wywozem materiału z rozbiórki - 4863.32 m?; - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy po frezowaniu - 4863.32 m?; - Ułożenie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne - 4863.32 m?; - Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm - 4863.32 m?; - Demontaż słupów oświetleniowych - 16 szt.; - Montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 14 szt.; - Wprowadzenie istniejących kabli oświetleniowych w słupy oświetleniowe - 40.50 m; - Podłączenie przewodów pojedynczych pod zacisk lub bolce - 108.00 szt.; - Regulacja pionowa studzienek dla wazów kanałowych - 27 szt.; - Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 20 szt.; - Regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych - 3 szt.; - Humusowanie skarp z obsianiem - 513 m?.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek Nr 1. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jw. 2.Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 4.Aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) Warunek Nr 2. Wykonawcy posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. Ocena zostanie dokonana na podstawie: 1)oświadczenia, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonania w/w robót lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia 2)oświadczenia, że Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy wraz z kserokopią uprawnień budowlanych oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Warunek nr 3. Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z wyszczególnieniem wszystkich wykonanych robót o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. brutto każda oraz załączenia dokumentów (tj. referencje, listy polecające, opinie i bezusterkowe protokoły odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością 500 000,00 brutto każda. Dokument : Wykaz robót budowlanych z podaniem wartości wraz z referencjami lub opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością. Referencje powinny być ułożone w kolejności zgodnej z wykazem wykonywanych robót budowlanych. (Wykazana robota nie potwierdzona referencjami, listami polecającymi, opiniami bądź bezusterkowymi protokołami odbioru nie będzie rozpatrywana) Ocena warunku dokonywana będzie na podstawie wzoru: Ilość punktów = Rw x 100 x 100 %/Rn Rn - największa ilość wykonanych robót o wartości min. 500 000,00 zł brutto każda potwierdzonych np. referencjami spośród wszystkich nieodrzuconych wniosków Rw - ilość robót budowlanych o wartości min. 500 000,00 zł brutto każda potwierdzonych np. referencjami rozpatrywanego wniosku 100 - wskaźnik stały 100% - kryterium oceny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków odbywa się na zasadzie spełnia /nie spełnia Warunek 1. spełnia /nie spełnia Warunek 2. spełnia /nie spełnia Warunek 3. spełnia /nie spełnia (oraz punktacja) Według zestawienia ilościowego tworzona będzie kolejność firm, z których 10 pierwszych zostanie zaproszona do składania oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jw. 2.Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 4.Aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) 5.Oświadczenie, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonania w/w robót lub przedsawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia 6.zaświadczenie z OIIB oraz stwierdzenie przygotowania zawodowego kierownika budowy 7.Wykaz wszystkich robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat 8.Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonane roboty zostały wykonane należycie. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną wraz z imienną pieczątką osoby potwierdzającej i datą potwierdzenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach