Gmina Kolonowskie ogłasza przetarg
- Adres: 47-110 Kolonowskie, ul. ks. Czerwionki 39
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4611140 , fax. 077 4611140, 4611200
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolonowskie
ul. ks. Czerwionki 39 39
47-110 Kolonowskie, woj. opolskie
tel. 077 4611140, fax. 077 4611140, 4611200
REGON: 00052799000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolonowskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni dróg w Kolonowskiem: ul. Myśliniecka, ul. Konopnickiej, ul. Bzów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni dróg w Kolonowskiem: ul. Myśliniecka, ul. Konopnickiej, ul. Bzów Zakres robót obejmuje remont nawierzchni następujących dróg: ul. Bzów - powierzchnia 782,96 m2 ul. Mysliniecka - powierzchnia 722,25 m2 ul. Konopnickiej - powierzchnia 1147,07 Szczegółowy zakres robót zawierają dołączone do SIWZ projekty, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne należytego wykonania i odbioru robót (dla każdej drogi osobne) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek 1. - Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Warunek 2. - Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Warunek 3. - Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Warunek 4. - Gwarancja Udzielenie 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Potwierdzenie posiadanych uprawnień - Kopia uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz kopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej okręgowej izby inżynierów budownictwa 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 2 zamówienia 6. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 7. Projekt umowy - Zaakceptowany projekt umowy 8. Kosztorys ofertowy - Kosztorys ofertowy sporządzony na zasadach określonych w pkt. 12 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolonowskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy - odwodnienie ul. Kraszewskiego wraz z drogą dojazdową do budynków nr 14 i 16
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ul. Chełmońskiego.
Dodano: 2016-06-23 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy
Dodano: 2016-06-15 - Modernizacja drogi gminnej 101619 O Domaradz - Fałkowice
Dodano: 2016-05-20 - PT i przebudowa kompleksu ulic: Plebiscytowej, Lompy, Słonecznej, Krótkiej, Wąskiej i Pustej w Kędzierzynie-Koźlu - etap II - ul. Słoneczna i ul. Krótka
Dodano: 2016-05-13 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy.
Dodano: 2016-04-21 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Lubnów i w obrębie Domaradzka Kuźnia
Dodano: 2016-04-15 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Popielów w 2016 r.
Dodano: 2016-04-13 - Przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z zainstalowaniem zbiornika, separatora i piaskownika przy drodze krajowej nr 45 w m. Osowiec Śląski (parking)
Dodano: 2016-04-06 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Uzupełnienie oświetlenia ulicznego na obszarze gminy
Dodano: 2016-02-24