Urząd Gminy w Kruklankach ogłasza przetarg
- Adres: 11-612 Kruklanki, ul. 22 Lipca 10
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4217002 , fax. 087 4217002
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kruklankach
ul. 22 Lipca 10 10
11-612 Kruklanki, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4217002, fax. 087 4217002
REGON: 00053564600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni dróg kruszywem naturalnym (żwirem), ich profilowanie oraz profilowanie skarp i rowów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace obejmują dostarczenie materiału na wskazaną drogę przeznaczoną do remontu, warstwowe rozłożenie materiału na odcinku drogi oraz profilowanie drogi równiarką samobieżną, profilowanie skarp i rowów z przemieszczeniem urobku na odległość 1km. 1. Przewidywana ilość żwiru - 800m3. 2. Przewidywana ilość pracy równiarki - 200m-g. 3. Przewidywana ilość pracy koparki - 150m-g 4. Przewidywana ilość dwóch samochodów samowyładowczych 2 x 190m-g = 380m-g - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ustalno wadium w wysokości 2000,00 zł słownie dwa tysiące złotych wpłacone do terminu składania ofert, do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie oferty cenowej na warunkach określonych w specyfikacji przetargowej. Kryterium oceny oferty stanowi w 100 % cena.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruklanki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Orzysz w sezonie 2014-2015
Dodano: 2013-11-27 - Usługi zimowego utrzymania ulic miejskich oraz chodników i przystanków komunikacyjnych w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie miasta Działdowo.
Dodano: 2012-11-12 - Usługi zimowego utrzymania ulic miejskich oraz chodników i przystanków komunikacyjnych w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie miasta Działdowo
Dodano: 2011-11-04 - Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, miejskich i zamiejskich w sezonie 2011 r.
Dodano: 2011-01-04 - Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, miejskich i zamiejskich w sezonie 2011 r.
Dodano: 2010-12-07 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Orzysz w sezonie 2011
Dodano: 2010-11-30 - Usługi zimowego utrzymania ulic miejskich oraz chodników i przystanków komunikacyjnych w sezonie zimowym 2010/2011 na terenie miasta Działdowo. Numer sprawy: GKW.7040-5/10.
Dodano: 2010-10-27 - R.OL-25/2010 Montaż i demontaż siatki przeciwśnieżnej w ciągach dróg krajowych nr 7, 16, 51, 53 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Olsztynie
Dodano: 2010-09-22 - Świadczenie kompleksowych usług w zakresie utrzymania czystości na ulicach miejskich oraz zimowego utrzymania dróg i ulic w mieście Kisielice
Dodano: 2009-12-08 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Orzysz w sezonie 2009/2010
Dodano: 2009-12-07