Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH WIEJSKICH.

Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4311830 , fax. 91 4311832
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
    ul. Stefana Batorego 3 3
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4311830, fax. 91 4311832
    REGON: 81168539000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH WIEJSKICH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg gruntowych wiejskich, obejmujący robotybudowlane związane z : a. wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 5,10,15,20 cm, z wywozem urobku na odl. do 10 km - 1m2, b. wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 5,10,15,20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem do 10 km - 1m?, c. wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego (materiał Zamawiającego) o frakcji 0,5 do 35mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 5,10,15,20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem do 10 km - 1m?, d. wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego (materiał Wykonawcy) o frakcji 0,5 do 35mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 5,10,15,20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem do 10 km - 1m?, e. wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 do 35mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 5,10,15,20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem do 10 km - 1m?, f. wykonaniem nawierzchni drogi z płyt drogowych (płyty drogowe Zamawiającego) na podsypce z piasku o grubości 5 cm wraz z transportem na odległość do 10 km. g. wyrównanie nawierzchni drogi z profilowaniem spadków i zagęszczeniem walcem o ciężarze min. 5t, bez użycia materiałów. Do oferty złożyć cenę ryczałtową za 1m2 ww. robót. Remont wybranej drogi gruntowej będzie rozliczany powykonawczo na podstawie cen określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000 zł (słownie : jeden tysiąc złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Police nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 prowadzony przez I/O PKO BP S.A. w Szczecinie, z oznaczeniem Wadium przetargowe - Remont nawierzchni dróg gruntowych wiejskich. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach