Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie gminy Trzcianka

Gmina Trzcianka ogłasza przetarg

  • Adres: 64-980 Trzcianka, ul. Gen. Wł. Sikorskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 352 73 35 , fax. 67 216 37 50
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzcianka
    ul. Gen. Wł. Sikorskiego 7
    64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie
    tel. 67 352 73 35, fax. 67 216 37 50
    REGON: 57079112900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzcianka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie gminy Trzcianka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni dróg gruntowych położonych na terenie administracyjnym gminy Trzcianka, który swoim zakresem obejmuje następujące prace: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego o frakcji 31,5-63 mm i grubości po uwałowaniu: 13 cm z zaklinowaniem mieszanką optymalną (żwirową) o grubości po zagęszczeniu 8 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: - część 1 przedmiotu zamówienia 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące), - część 2 przedmiotu zamówienia 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset). - część 3 przedmiotu zamówienia 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach