Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Choczewo w 2017 r.

Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 84210 Choczewo, ul. Pierwszych Osadników
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 723 940 , fax. 586 763 012
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo
    ul. Pierwszych Osadników 17
    84210 Choczewo, woj. pomorskie
    tel. 585 723 940, fax. 586 763 012
    REGON: 53446300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Choczewo w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace związane z „Remontem nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Choczewo w 2017 r.”. Przedmiot zamówienia obejmuje pracę równiarki i walca, przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gruntowych. Usługi polegać będą na: • mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV, • wyrównaniu istniejącej podbudowy kruszywem betonowym łamanym 0/63 z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm, • wykonaniu nawierzchni gruntowej z mieszanek piaszczysto-gliniastych na gliniastym gruncie rodzimym – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, • wykonaniu nawierzchni z kruszywa łamanego betonowego 0/63 – warstwa o grubości po zagęszczeniu 6 cm, • wykonaniu nawierzchni z tłucznia kamiennego 0-31,5 – warstwa górna z tłucznia – grubość po zagęszczeniu 6 cm, • mechanicznym ścinaniu poboczy o grubości 10 cm z wywozem nadmiaru gruntu na odkład do 2 km • oczyszczaniu rowów z namułów o grub. 20 cm bez naruszania skarp rowu z wywozem urobku na odkład do 2 km 2. Powyższe usługi planuje się wykonać na drogach z terenu gminy Choczewo. Zakres będzie określany na bieżąco wg potrzeb Zamawiającego. 3. Zakres i termin realizacji poszczególnych usług objętych umową będzie uzgadniany na bieżąco w 2017 roku z Referatem Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska UG Choczewo. 4. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest przystąpić do realizacji wskazanych przez Wykonawcę robót najpóźniej w ciągu 72 godzin od otrzymania zlecenia. Wykonawca może zaoferować krótszy czas realizacji. Zadeklarowana przez Wykonawcę długość tego okresu będzie stanowiła kryterium oceny ofert (zgodnie z pkt 23.1.2. SIWZ). 5. Zastrzega się dyspozycyjność sprzętu na każde żądanie Zamawiającego zgodnie z deklarowanym czasem reakcji w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2017 roku – wg potrzeb Zamawiającego. 6. Sprzęt winien być sprawny w gotowości do wykonania usług zgodnie z umową. 7. Do Wykonawcy usług należy ponadto: • zabezpieczenie i oznakowanie terenów, na których prowadzone będą usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, • uporządkowanie terenu po zakończeniu usługi. • urządzenie zaplecza, • usługi należy prowadzić w taki sposób, aby umożliwić dojazdy do budynków na bieżąco. 8. Zakres rzeczowy napraw dróg, będących przedmiotem umowy oraz informacja o miejscu planowanych robót przekazywane będą na bieżąco Wykonawcy pisemnie, faksem, e-mailem lub drogą pocztową. Wykonawca będzie realizował poszczególne naprawy dróg na podstawie zleceń dokonanych przez Zamawiającego. 9. Rozliczenie usług związanych z naprawą dróg gruntowych następować będzie po wykonaniu usługi i dokonaniu odbioru napraw dróg wg faktycznie wykonanych jednostek.Rozliczanie usług związanych z obsługą inwestycji następować będzie wg faktycznie wykonanych jednostek po zakończeniu usług na danej drodze i spisania protokołu odbioru. 10. Niezależnie od zakresu usług Wykonawca powinien uwzględnić w cenach ofertowych koszty uporządkowania terenu po zakończeniu usługi. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji budowlanej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji. 12. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentach nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych, równoważnych. 13. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 14. Warunki płatności: sukcesywnie w ciągu trwania umowy, zgodnie ze zleceniami częściowymi, w terminie 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego. 15. Gwarancja: 3 miesiące od daty odbioru zamówienia. Rękojmia równa gwarancji. 16. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji w/w przedmiotu zamówienia: - wykonywanie wszystkich prac fizycznych objętych zakresem zamówienia wskazanym w pkt 6.1 SIWZ w tym operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców- Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji w/w przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto w § 10 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach