Przetargi.pl
„Remont nawierzchni dróg gminnych” : Zadanie 1 – Remont ul. Brzozowej(droga wewnętrzna) i ul. Polnej(droga wewnętrzna) w miejscowości Kaniów, gmina Zagnańsk; Zadanie 2 – Remont drogi gminnej (dz. nr ewid. 1289/54) w miejscowości Samsonów gmina Zagnańsk; Zadanie 3 - Umocnienie rowów w Sołectwie Kaniów (msc Borowa Góra)

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2020-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont nawierzchni dróg gminnych” : Zadanie 1 – Remont ul. Brzozowej(droga wewnętrzna) i ul. Polnej(droga wewnętrzna) w miejscowości Kaniów, gmina Zagnańsk; Zadanie 2 – Remont drogi gminnej (dz. nr ewid. 1289/54) w miejscowości Samsonów gmina Zagnańsk; Zadanie 3 - Umocnienie rowów w Sołectwie Kaniów (msc Borowa Góra)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1 Remont ul. Brzozowej(droga wewnętrzna) i ul. Polnej(droga wewnętrzna) w miejscowości Kaniów, gmina Zagnańsk. a) Droga w ul. Brzozowej o długości 188m i szerokości 6,2m Zakres robót obejmuje: - frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej bitumicznej - rozbiórkę istniejących krawężników na ławie betonowej z oporem - ustawienie nowych krawężników 15x30cm na ławie betonowej z oporem - ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego grubości 3cm - ułożenie warstwy ścieralnej grubości 4cm z betonu asfaltowego b) Droga w ul. Polnej o długości 262m i szerokości 3,6m Zakres robót obejmuje: - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego grubości 3cm - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4cm - umocnienie istniejących poboczy gruntowych o zmiennej szerokości 0,2-0,5m warstwą grubości 12cm z kruszywa kamiennego z zagęszczeniem Zadanie 2 Remont drogi gminnej (dz. nr ewid. 1289/54) w miejscowości Samsonów gmina Zagnańsk - Droga o długości 186,5m i szerokości 3,6m Zakres robót obejmuje: - wykonanie warstwy wyrównawczej grubości 3cm z betonu asfaltowego - wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 5cm z betonu asfaltowego - umocnienie poboczy o szerokości 0,75cm warstwą grubości 12cm z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie Zadanie 3 Umocnienie rowów w Sołectwie Kaniów (msc Borowa Góra). umocnienie rowu przydrożnego drogi gminnej płytami ażurowymi na długości 260m do wysokości jednej płyty (60cm) oraz muldowym korytkiem ściekowym na dnie rowu na podbudowie betonowej. 3.2.1. Uwaga: Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załącznikach do SIWZ: a). Dokumentacji technicznej – załącznik nr 6.1, 6,2, 6,3 do SIWZ b). Szczegółowej Specyfikacji Technicznej załącznik 7.1, 7,2 do SIWZ c). Przedmiarze robót – załącznik nr 8.1,8.2, 8.3 do SIWZ d) wzorze umowy –załącznik nr 5 3.2.2 Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przeznaczonym pod roboty budowlane oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3.2.3 Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy organizację ruchu na odcinku prowadzonych robót w uzgodnieniu z mieszkańcami celem zapewnienia bezpieczeństwa i przejezdności o każdej porze. 3.2.4. Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich uzgodnień wraz z uzyskaniem stosownych decyzji wynikających z opinii Zarządców dróg, linii energetycznych, telefonicznych, sieci sanitarnych i wodociągów itp. 3.2.5.Kwota za wykonanie przedmiotu zamówienia jest kwotą ryczałtową. 3.2.6. Zamawiający przewiduje dokonanie płatności za realizację przedmiotu zamówienia na podstawie faktury końcowej po podpisaniu przez strony bezusterkowego odbioru robót.( dla każdego zadania osobno)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 – 6 000,00 zł; Zadanie 2 – 2 000,00 zł; Zadanie 3 – 1 000,00 zł; W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na większą ilość zadań niż jedno, kwoty wadiów z poszczególnych zadań muszą się zgadzać w sumarycznej kwocie w zależności od ilości zadań, na które Wykonawca składa ofertę (tj.: wszystkie zadania - wadium w kwocie: 9 000,00 zł). 18.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 18.3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 18.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie: nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu pn.: „Remont nawierzchni dróg gminnych” : Zadanie 1 – Remont ul. Brzozowej(droga wewnętrzna) i ul. Polnej(droga wewnętrzna) w miejscowości Kaniów, gmina Zagnańsk; Zadanie 2 – Remont drogi gminnej (dz. nr ewid. 1289/54) w miejscowości Samsonów gmina Zagnańsk; Zadanie 3 - Umocnienie rowów w Sołectwie Kaniów (msc Borowa Góra). Należy wskazać numer zadania 1 lub/i 2 lub/i 3 którego wadium dotyczy. 18.5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 18.4 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 18.6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Uwaga! Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec tego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 18.7. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc dzień składania ofert, tj. musi obejmować termin związania ofertą. 18.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18.9. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 18.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 18.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu dla żadnego z zadań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokumenty, z których wynika uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w wypadku polegania na zasobach innych podmiotów w celu realizacji zamówienia, Wymagana forma – oryginał. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ - wymagana forma oryginał, 6. dokument potwierdzający wniesienie wadium .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach