Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy Część I – rejon na płd. – wsch. od Al. Jerozolimskich; Część II – rejon na płn. –zach. od Al. Jerozolimskich.

Dzielnica Włochy m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-133 Warszawa, Al. Krakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4434200, 022 4434330 , fax. 022 4434203
  • Data zamieszczenia: 2020-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Włochy m.st. Warszawy
    Al. Krakowska 257
    02-133 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4434200, 022 4434330, fax. 022 4434203
    REGON: 01525966300179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ud-wlochy.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy Część I – rejon na płd. – wsch. od Al. Jerozolimskich; Część II – rejon na płn. –zach. od Al. Jerozolimskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1) Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową - remonty cząstkowe nawierzchni z płyt MON mieszanką mineralno-asfaltową , - naprawa (przestawienie) krawężników z naprawą uszkodzonej ławy betonowej - regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej - zabezpieczenie miejsca awarii Zamawiający zastrzega sobie prawo korekt ilości robót i materiałów wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia, w stosunku do ilości podanych w przedmiarze. Wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć kwoty ofertowej brutto. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% ilości robót wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach przedmiaru 1.3) Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową - remonty cząstkowe nawierzchni z płyt MON mieszanką mineralno-asfaltową , - naprawa (przestawienie) krawężników z naprawą uszkodzonej ławy betonowej - regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej - zabezpieczenie miejsca awarii Zamawiający zastrzega sobie prawo korekt ilości robót i materiałów wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia, w stosunku do ilości podanych w przedmiarze. Wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć kwoty ofertowej brutto. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% ilości robót wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach przedmiaru. 2. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy) (dla części I, części II): 1) Zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy Zamawiający żąda, aby Wykonawca lub podwykonawca w całym okresie realizacji robót budowlanych, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.) osobę/osoby wykonującą/-e wskazane przez Zamawiającego czynności tj wykonanie robót bitumicznych w zakresie realizacji zamówienia. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA zawarta jest w SIWZ cz. VII pkt. 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Poleganie na zasobach podmiotów trzecich (dla części I i części II) 1) Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2) Zgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy, zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy; 3) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zamawiający żąda (wraz z ofertą) dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) Zgodnie z art. 22a ust. 6 ustawy, jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy. 5. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu (dla części I i części II) Dokument (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 6. Składanie dokumentów przez podmioty zagraniczne (dla części I i części II) Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty zgodnie z zapisami SIWZ cz. III, uwzględniając, aby złożone dokumenty wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do reprezentacji wykonawcy. 7. Składanie dokumentów dotyczących przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dla części I i części II) 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zamawiającemu (do siedziby zamawiającego Urząd Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, pok. 212, II piętro) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach