Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy

DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY ogłasza przetarg

  • Adres: 02-133 Warszawa, al. Krakowska 257
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
    al. Krakowska 257
    02-133 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 01525966300179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty związane z remontem nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych w rejonie na południowy - wschód od Al. Jerozolimskich. Wykaz ulic objętych zamówieniem został zawarty w załączniku nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanek mineralno-asfaltowych;2) Remonty cząstkowe nawierzchni z płyt MON przy użyciu mieszanek mineralno-asfaltowych;3) Naprawy (przestawianie) krawężników z naprawą uszkodzonych ław betonowych;4) Regulację pionową uszkodzonych studzienek kanalizacyjnych; 5) Zabezpieczanie miejsc awarii i usuwanie awarii stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ruchu kołowego.Przedmiotem zamówienia są roboty związane z remontem nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych w rejonie na północny - zachód od Al. Jerozolimskich. Wykaz ulic objętych zamówieniem został zawarty w załączniku nr 2b do Specyfikacji Warunków Zamówienia.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanek mineralno-asfaltowych;2) Remonty cząstkowe nawierzchni z płyt MON przy użyciu mieszanek mineralno-asfaltowych;3) Naprawy (przestawianie) krawężników z naprawą uszkodzonych ław betonowych;4) Regulację pionową uszkodzonych studzienek kanalizacyjnych;5) Zabezpieczanie miejsc awarii i usuwanie awarii stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ruchu kołowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się niepodlegający wykluczeniu Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:a) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną (jedna umowa) polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dróg publicznych klasy nie mniejszej niż lokalna o nawierzchni bitumicznej, o wartości równej lub większej od wartości stanowiącej równowartość 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) bez podatku VAT. Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie kilku odrębnych umów w jedną robotę budowlaną w celu osiągnięcia wartości, o której mowa w opisie warunku;b) Dysponują co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w odrębnych przepisach. Uprawnienia nie mogą być ograniczone wyłącznie do dróg wewnętrznych. Osoba ta zostanie skierowana do realizacji zamówienia i będzie pełniła funkcję Kierownika Robót;W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskiego Europejskiego Porozumieniu o wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, kwestie uprawnień należy rozpatrywać z uwzględnieniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE.c) Dysponują:• Przecinarką z diamentowymi tarczami tnącymi o mocy co najmniej 10 kW lub podobnie działające urządzenia;• Sprężarką o wydajności od 2 do 5 m3 powietrza na minutę przy ciśnieniu od 0,3 do0,8 MPa;• Szczotką mechaniczną o mocy co najmniej 10 kW z wirującymi dyskami z drutów stalowych o średnicy nie mniejszej niż 200 mm i prędkości 3000 obr./min;• Lekkim walcem drogowym lub zagęszczarka płytową;• Remonterem drogowym;• Sprzętem do wbudowywania mieszanek mineralno-bitumicznych, takim jak: łopaty, listwowe ściągaczki (użycie grabi wykluczone), listew profilowanych;• Sprzętem do uszczelniania spoin;• Kotłami do podgrzewania zalewy wyposażonymi w pośredni (olejowy) system ogrzewania i zapewniającymi ciągłe jej mieszanie mieszadłami mechanicznymi;• Sprzętem do naprawy (przestawiania) krawężników, takimi jak: drągi stalowe, skrobaczki, szczotki, łomy, konewki, wiadra do wody, szpadle, łopaty itp.;• Sprzętem stosowanym do wykonania regulacji pionowej studzienek kanalizacyjnych, takimi jak: piła tarczowa, młot pneumatyczny, sprężarka powietrza, dźwig samochodowy, zagęszczarka wibracyjna;• Sprzętem do transportu mieszanek mineralno-asfaltowych, takimi jak: pojemniki izolowane cieplnie, pojazdy samowyładowcze;2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna, że spełniają oni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełnia ww. warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach