Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gminnych w Sulejówku

Miasto Sulejówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7606230 , fax. 22 7606213
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Sulejówek
    ul. Dworcowa 55
    05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
    tel. 22 7606230, fax. 22 7606213
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gminnych w Sulejówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg gminnych w Sulejówku. Zakres prac obejmuje: 1) W ramach remontu przedmiotowych dróg gminnych przewiduje się wykonanie nowych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (betonu asfaltowego) dla ruchu KR 1-2 3+4 cm z AC11S, AC11W o powierzchni ok. 6 330,0 m2, długość odcinka ok. 1 242,0 mb. 2) Przewiduje się przedstawienie do akceptacji profilu podłużnego remontowych ulic. 3) Przewiduje się konieczność wykonania robót przygotowawczych, w tym robót pomiarowych. Istniejącą nawierzchnię tłuczniową o powierzchni ok. 6 330,0 m2 należy przeprofilować, doziarnić, zagęścić oraz nadać odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne w celu odprowadzenia powierzchniowo wód opadowych. 4) Przewiduje się wykonanie wpustu ulicznego z osadnikiem z kręgów betonowych  500 z pierścieniem wyrównawczym i odciążającym z skrzynka żeliwną kl. D-400 – 17 szt. + przykanaliki o dł. 50 mb oraz wykonanie ścieku prefabrykowanego 33x30x10 cm o dł. 198 mb. 5) Przewiduje się wykonanie rowu chłonno-odparowującego – 35 mb. 6) Przewidywane prace związane z remontem nawierzchni zakładają regulacje wysokościową istniejących studni kanalizacyjnych, zaworów wody i gazu itp. 7) Remontowana nawierzchnia ulic zostanie w sposób optymalny dopasowana do rzędnych istniejących zjazdów o utwardzonej nawierzchni. 8) Roboty wykończeniowe zawierają wykonanie poboczy oraz z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm, o szer. ok. 0,70 m nachylonych ze spadkiem 4% w kierunku przyległego terenu. 9) Przewiduje się wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Uwarunkowania realizacji robót: 1) Wykonawca przed przystąpieniem do robót powinien uzyskać wszystkie niezbędne informacje o istniejącym uzbrojeniu wodnokanalizacyjnym w drogach przeznaczonych do remontu nawierzchni bitumicznej od MZWiK w Sulejówku lub zarządcy drogi. 2) Wykonawca zobowiązany jest do naprawy zniszczonych w trakcie prowadzenia prac urządzeń podziemnych (włazy, zasuwy, hydranty, studnie telefoniczne i itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000,0PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. SIWZ: 1) ppkt 1-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach