Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Bystra-Sidzina

Gmina Bystra-Sidzina ogłasza przetarg

  • Adres: 34-235 Bystra Podhalańska, Bystra Podhalańska 373
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystra-Sidzina
    Bystra Podhalańska 373
    34-235 Bystra Podhalańska, woj. małopolskie
    REGON: 491892096
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bystra-sidzina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Bystra-Sidzina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Bystra Podhalańska oraz Sidzina.2. Przedmiot zamówienia obejmuje drogi:a. Bystra Podhalańska: Droga Ziętkowa Dolna, Droga Zagrody Nadleśnictwa, Droga Gałowa, Droga Sutorowa, Droga Talapkowa Górna, Droga Gizowa – do Bykowab. Sidzina: Droga Kordel Górny, Droga Trzopowa, Droga Do Plekańca, Droga Goryl Górny3. Zakres robót obejmuje m.in.:a. Roboty rozbiórkowe,b. Roboty ziemne,c. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych,d. Ścieki z elementów betonowych,e. Podbudowy z kruszyw łamanych,f. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym,g. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,h. Oczyszczanie rowów z namułów, bez naruszania skarp,i. Montaż korytek z kratami stalowymi,j. Montaż barier ochronnych stalowychk. Mechaniczne cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania – składający ofertę jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą wskazany w Rozdziale XV.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszym SWZ.2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenia zamówienia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących [art. 112 ust 2 ustawy Pzp]:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 ustawy Pzp):Opis spełnienia warunków:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów (art. 114 ustawy Pzp):Opis spełnienia warunków:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 ustawy Pzp):Opis spełnienia warunków:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 ustawy Pzp):Opis spełnienia warunków:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:2.4.1. wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z należytą starannością oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego, co najmniej jedną robotę budowlaną, porównywalną z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia tj.polegającą na remoncie, budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości jednej roboty budowlanej nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).Warunek ten ma być spełniony:- samodzielnie przez wykonawcę, lub- przez minimum jeden inny podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedze i doświadczenie i który zrealizuje te roboty budowlane, lub- w przypadku wykonawców wspólnych - samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.Uwagi:a) Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.b) Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez zamawiającego.2.4.2. wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020, poz. 1333 ze zm.) tj. upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach