Przetargi.pl
Remont nawierzchni dróg gminnych Cz. I Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Dolnej w Schodni Cz. II Remont nawierzchni drogi gminnej ul. 1 Maja w m. Biestrzynnik Cz. III Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Zielonej w m. Krasiejów, Cz. IV Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Brzozowej w m. Chobie

Gmina Ozimek ogłasza przetarg

  • Adres: 46040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 22 800 , fax. 77 46 22 811
  • Data zamieszczenia: 2017-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozimek
    ul. Ks. J. Dzierżona
    46040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
    REGON: 52796000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni dróg gminnych Cz. I Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Dolnej w Schodni Cz. II Remont nawierzchni drogi gminnej ul. 1 Maja w m. Biestrzynnik Cz. III Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Zielonej w m. Krasiejów, Cz. IV Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Brzozowej w m. Chobie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg gminnych tj.: Cz. I Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Dolnej w Schodni Cz. II Remont nawierzchni drogi gminnej ul. 1 Maja w m. Biestrzynnik Cz. III Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Zielonej w m. Krasiejów, Cz. IV Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Brzozowej w m. Chobie Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ Cz. I, II, III, IV 2. Szczegółowy opis zawiera: przedmiar robót, dokumentacja projektowa specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wzór umowy, która stanowi integralną cześć niniejszej SIWZ. 3. Do Specyfikacji zostały załączone przedmiary robót jako materiał pomocniczy do wykorzystania według uznania Wykonawcy. 4. Załączony przedmiar robót określa jedynie orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy, ponieważ przyjęto w niej zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tj. cena umowy nie podlega zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie roboty, również nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. 5. Umożliwia się, aby Wykonawca, na własny koszt, dokonał wizji lokalnej terenu przyszłej inwestycji. W tym celu należy skontaktować się z Panem Damianem Lewandowskim tel. 77 46 22 853 6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot umowy wynoszącej co najmniej 48 miesięcy, jednak nie więcej 72 miesięcy licząc od daty odbioru wykonanych robót. 7. Roboty będące przedmiotem zmówienia będą wykonane przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów własnych wykonawcy o jakości odpowiadającej stosownym przepisom, normom, standardom i warunkom podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i ppoż. dla tego rodzaju robót budowlanych. 9. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę). Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z robotami w zakresie robót ziemnych, związanych w wykonaniem podbudowy i nawierzchni asfaltobetonowych oraz montażem oznakowania pionowego były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeksu pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia zawiera (część III SIWZ - wzór umowy). 10. Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z procedury określonej w art. 24aa ust.1 i 2 Prawa. 12. W procedurze, o której mowa powyżej w pierwszej kolejności Zamawiający dokonuje oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust.1 Prawa) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokonuje oceny podmiotowej Wykonawcy, tj. bada oświadczenie wstępne, a następnie żąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust.1 Prawa. W postępowaniu prowadzonym zgodnie z zasadami określonymi w art. 24 aa ma zastosowanie art. 26 ust.3 Prawa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Cz. I 3000 zł. Słownie: trzy tysiące złotych Cz. II 2500 zł. Słownie: dwa tysiące pięćset złotych Cz. III 4000 zł. Słownie: cztery tysiące złotych Cz. IV 3000 zł Słownie: trzy tysiące złotych. W przypadku składania więcej niż jedną ofertę Wykonawca jest zobligowany do wniesienia kwotę wadium odpowiadającej części, na którą składa ofertę. Cz. I, II, III, IV 2.Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach