Przetargi.pl
Remont nawierzchni chodników w Brzesku

Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
    REGON: 00052390400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni chodników w Brzesku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana nawierzchni chodników dotyczy następujących miejsc: 1.Pl.Kazimierza Wlk. (str.płdn.od ul.Chopina do ul.Siekiewicza) - 365m2 2.ul.Ogrodowa (str.płdn. -kontynuacja) - 184m2 3.ul.Zielona - 185m2 4.ul.Legionów Piłsudsk.(od ogródka Jord. do Brzezowieckiej) - 462m2 5.ul.Piastowska (do ul.Brzegowej) - 296m2 6.ul.Czarnowiejska (od SP2 do ul.Wiejskiej) - 400m2 7.ul.Browarna (od mostu do wjazdu) - 200m2 8.ul.Powstańców Warszawy - 430m2 9.ul.Nowa - 125m2 10.ul.Szkolna - 80m2 11.chodnik za Domem Nauczyciela - 27m2 Szczegółowy zakres stanowią załącznik Nr 5 SIWZ gdzie każdy chodnik stanowi osobny element rozliczeniowy zadania oraz Specyfikacja techniczna wykonania i Odbioru robót- Załącznik Nr 10 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 10.000 (słownie: dziesięć tysięcy złotych) zgodnie z art. 45 upzp i ust. 8 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest; 1) być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi 2)dysponować personelem doświadczonym i posiadającym uprawnienia techniczne w zakresie przedmiotu zamówienia, 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz personel, wystarczające do wykonania zamówienia- min.8 pracowników +1 osoba nadzoru. 4) wykonać w okresie ostatnich pięciu latach terminowo i dobrze co najmniej dwa zlecenia o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia (za minimum przyjmuje się wykonanie tego typu robót o łącznej wartości 400.000zł w wybranym roku). 5) dysponować odpowiednim sprzętem technicznym umożliwiającym sprawną realizację zamówienia- jak min. zagęszczarkę, piłę do cięcia betonu, koparkę, samochód ciężarowy, 6) znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 7) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, ustawy Pzp, 8) akceptacja projektu umowy , stanowiącego załącznik Nr 6 niniejszej specyfikacji, która musi być podpisana i parafowana na każdej stronie i złożona wraz z ofertą. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie póżniej niż wskazano), czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP- 14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków US i składek ZUS, c)1. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (min.8 pracowników +1osoba nadzoru), 2.dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia do prowadzenia tego typu prac budowlanych - dla nadzoru bezpośredniego - zgodnie z art.12 obowiązującego prawa budowlanego, 3. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt c wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d) wykaz sprzętu (jako minimum przyjmuje się:1 zagęszczarkę,1 piłę do cięcia betonu, koparkę i samochód ciężarowy), lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym wyżej mowa wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował e) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu latach robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (kopie protokołu odbioru, referencje)- co najmniej 2 o podobnym charakterze, (za minimum przyjmuje się wykonanie tego typu robót o łącznej wartości 400.000zł w wybranym roku). f) oświadczenie o akceptacji projektu umowy stanowiący zał. nr 6 do niniejszej specyfikacji, wraz z załączonym parafowanym projektem umowy, g) oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, h) dowód wpłacenia wadium, i) oświadczenie o warunkach gwarancji. j) wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik do nin. specyfikacji wraz z kosztorysami ofertowymi. k) polisę ubezpieczeniową (w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej), l) oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. ł) oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. m) oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. n) oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 6 SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.): 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. a i c , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib´ lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający może żądać w szczególności rzeczy i zaświadczeń, o których mowa w § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja powyżej 3 lat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach