Przetargi.pl
Remont nawierzchni chodników przy ul. Karpackiej w Opolu.

Miejski Zarząd Dróg w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-573 Opole, Aleja Przyjaźni 9
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4543767, 4536602 , fax. 077 4536602 w.102
  • Data zamieszczenia: 2010-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg w Opolu
    Aleja Przyjaźni 9 9
    45-573 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4543767, 4536602, fax. 077 4536602 w.102
    REGON: 53054601300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni chodników przy ul. Karpackiej w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - montażowe obejmujące: remont nawierzchni chodnika, zabezpieczenie drzew na czas budowy, uzupełnienie gleby w misach drzew istniejących, przesadzenie krzewów liściastych, przesadzenie drzew i krzewów. Zakres robót zgodny z dokumentacją projektową opracowaną przez PARK S. C. Opole, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarem robót. Lokalizacja budowy: Opole, ul. Karpacka Zakres prac: - roboty drogowe - roboty związane z zabezpieczeniem drzew, uzupełnieniem gleby w misach, przesadzeniem i nasadzeniem drzew i krzewów. Warunki dla Wykonawcy: -Realizacja robót zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas budowy; -Sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 -Obsługa geodezyjna w trakcie wykonywania robót, -Oznakowanie zadania na czas prowadzenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach