Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKÓW NA TERENIE MIASTA BIELSKA-BIAŁEJ. 1. Zadanie nr 1 ul. Bohaterów Warszawy 2. Zadanie nr 2 ul. Grota Roweckiego 3. Zadanie nr 3 ul. Mickiewicza 4. Zadanie nr 4 ul. Listopadowa 5. Zadanie nr 5 ul. Sixta 6. Zadanie nr 6 ul. Mieszka I 7. Zadanie nr 7 ul. Kasztanowa 8. Zadanie nr 8 ul. Piłsudskiego

Gmina Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Grażyńskiego 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4979636 do 39 , fax. 033 497 96 35
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
    ul. Grażyńskiego 10 10
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 4979636 do 39, fax. 033 497 96 35
    REGON: 07049331800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKÓW NA TERENIE MIASTA BIELSKA-BIAŁEJ. 1. Zadanie nr 1 ul. Bohaterów Warszawy 2. Zadanie nr 2 ul. Grota Roweckiego 3. Zadanie nr 3 ul. Mickiewicza 4. Zadanie nr 4 ul. Listopadowa 5. Zadanie nr 5 ul. Sixta 6. Zadanie nr 6 ul. Mieszka I 7. Zadanie nr 7 ul. Kasztanowa 8. Zadanie nr 8 ul. Piłsudskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKÓW NA TERENIE MIASTA BIELSKA-BIAŁEJ 1.Zadanie nr 1 ul. Bohaterów Warszawy 2.Zadanie nr 2 ul. Grota Roweckiego 3.Zadanie nr 3 ul. Mickiewicza 4.Zadanie nr 4 ul. Listopadowa 5.Zadanie nr 5 ul. Sixta 6.Zadanie nr 6 ul. Mieszka I 7.Zadanie nr 7 ul. Kasztanowa 8.Zadanie nr 8 ul. Piłsudskiego Zakres robót obejmuje w szczególności: - Roboty rozbiórkowe - krawężniki, obrzeża, nawierzchnie chodników; - Wbudowanie krawężnika i obrzeży; - Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej . - Regulacja urządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.150,00 zł. (słownie: trzy tysiące sto pięćdziesiąt złotych 00/100) dla wszystkich zadań lub oddzielnie dla wybranego zadania w wysokości: Zadanie Nr 1 - ul. Bohaterów Warszawy wadium 600,00 zł. Zadanie Nr 2 - ul. Grota Roweckiego wadium 150,00 zł. Zadanie Nr 3 - ul. Mickiewicza wadium 300,00 zł. Zadanie Nr 4 - ul. Listopadowa wadium 600,00 zł. Zadanie Nr 5 - ul. Sixta wadium 250,00 zł. Zadanie Nr 6 - ul. Mieszka I wadium 300,00 zł. Zadanie Nr 7 - ul. Kasztanowa wadium 350,00 zł. Zadanie Nr 8 - ul. Piłsudskiego wadium 600,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne. 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, zwaną dalej ustawą. 1.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki opisane w pkt.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będą wykonywać w ramach niniejszego zadania, na minimum 200 000 zł. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2.1 a) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających takie doświadczenie i kwalifikacje, a w szczególności: - kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami drogowymi Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.2. 2.3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami odpowiadającymi pod względem charakterystyki i ilości wskazaniom zawartym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich narzędzi i urządzeń, w szczególności: 1. Koparki samojezdne o poj. łyżki 0,25 m3 szt. 1 2. Samochody samowyładowcze do 2,5 ton szt. 2 3. Zagęszczarki płytowe o masie 350 kg szt. 2 4. Zagęszczarki płytowe o masie 75 kg szt. 2 5. Piła do cięcia asfaltu i betonu szt. 1 Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3 2.4. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) roboty drogowe, polegającą w szczególności na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, placów lub chodników, o łącznej wartości nie niższej niż 250.000,00 zł. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu winny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień oraz kopie zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Potencjał techniczny). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 2.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Doświadczenie Wykonawcy). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt. 1.1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty, o których mowa w pkt. 1.2. powinny być złożony przez każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółek cywilnych należy załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.home.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach