Przetargi.pl
Remont nawierzchni chodnika przy drodze powiatowej nr 2982S ul. Wilsona w Knurowie

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2340696 , fax. 032 2340696
  • Data zamieszczenia: 2009-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Zygmunta Starego 17 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2340696, fax. 032 2340696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni chodnika przy drodze powiatowej nr 2982S ul. Wilsona w Knurowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie -zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - remontu nawierzchni chodnika przy drodze powiatowej nr 2982S ul. Wilsona w Knurowie obejmującego następujące roboty: a) projekt tymczasowej organizacji ruchu b) demontaż istniejącego chodnika c) uzupełnienie i wyrównanie istniejącej podbudowy - 262 m2 d) montaż krawężników drogowych na ławie betonowej - 24 mb e) montaż obrzeży betonowych - 317 szt. f) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6,0 cm ( szara) - 250,9 m2 g) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8,0 cm ( czerwona) - 11,1 m2 h) wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm - 7,8 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca wykonał w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane w zakresie remontów, przebudowy lub budowy chodników o łącznej wartości co najmniej 80 000 zł, udokumentowanych - np. za pomocą referencji jego należytego wykonania. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot) b) Wykonawca przy wykonywanych robotach zatrudni pracowników nadzoru posiadających uprawnienia niezbędne do wykonania prac określonych w specyfikacji. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot). c)Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty) d) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty). e) Wykonawca dołączy wypełniony kosztorys ofertowy uproszczony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. f) Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Opis sposobu dokonywania oceny: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2) dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot); b) kserokopię uprawnień budowlanych kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot) c) referencje potwierdzające, iż roboty o charakterze i zakresie porównywalnym z niniejszym a wykazane w formularzu ofertowym zostały wykazane z należytą starannością (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot); d) kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem zapłaty składki (o ile wpłata nie została potwierdzona w polisie) lub w przypadku rozłożenia na raty - potwierdzenie wpłaty wszystkich dotychczasowych składek; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty) e) zaakceptowany wzór umowy; f) kosztorys ofertowy uproszczony (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ); g) dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach