Przetargi.pl
Remont nawierzchni chodnika na ul. Wolności w Świebodzicach od skrzyżowania z ul. Spokojną do skrzyżowania z ul. Strzegomską, strona prawa.

Gmina Świebodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746669543, , fax. +48746669509
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
    Rynek 1
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. +48746669543, , fax. +48746669509
    REGON: 89071833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni chodnika na ul. Wolności w Świebodzicach od skrzyżowania z ul. Spokojną do skrzyżowania z ul. Strzegomską, strona prawa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym pn.: „Remont nawierzchni chodnika na ul. Wolności w Świebodzicach, od skrzyżowania z ul. Spokojną do skrzyżowania z ul. Strzegomską, strona prawa”, opracowanym przez: Pracownię Projektową Instalacyjną Mirosława Szewc ul. Grabowskiej 25/10, 58-304 Wałbrzych, b) opracowanie i zatwierdzenie projektów czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, c) wprowadzenie organizacji ruchu zastępczego według opracowanych projektów, d) szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia, e) organizację terenu budowy, f) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, g) wywóz z terenu budowy materiałów nieużytecznych na składowisko odpadów, h) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, i) w imieniu Zamawiającego ustanowienie funkcji Kierownika Budowy, j) zawiadomienie właścicieli sieci o terminach rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych oraz prowadzenie ich pod nadzorem branżowym służb technicznych właścicieli sieci, zgodnie z ustaleniami zawartymi w stosownych uzgodnieniach, k) pełną obsługę geodezyjną, w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego, l) dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi, niezbędnych do wykonania robót budowlanych, m) wykonanie badań, sprawdzeń i pomiarów, n) wykonanie operatu kolaudacyjnego, w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, o) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień i opinii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska S.A. Nr 15 2030 0045 1110 0000 0229 7280, z adnotacją „wadium – RS.271.7.2020”. 4.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a)nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)kwotę gwarancji, c)termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”, d)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym w pkt 4.4. pp. 1) i 4.4. pp.4) SIWZ-jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 3) stosowne pełnomocnictwa-w przypadkach wskazanych w SIWZ, 4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z załącznikem nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach