Przetargi.pl
Remont nawierzchni boiska lekkoatletycznego w Suszcu

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 44993050 , fax. 32 4493051
  • Data zamieszczenia: 2015-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 32 44993050, fax. 32 4493051
    REGON: 27625834500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni boiska lekkoatletycznego w Suszcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZGODNIE Z PKT 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Remont nawierzchni boiska lekkoatletycznego w Suszcu, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę nawierzchni na boisku lekkoatletycznym w Suszcu przy ul. Szkolnej 130A na nawierzchnię polietylenową tzw. sztuczną trawę oraz remont istniejącej bieżni (wykonanie nawierzchni poliuretanowej warstwowej typu EPDM), a także wykonanie drenażu odwadniającego i piłkochwytu. W ramach robót przewiduje się: - roboty pomiarowe, - usunięcie istniejącej nawierzchni ze sztucznej trawy (zrolowanie i złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości do 500m od miejsca usunięcia), - rozbiórka istniejącej podbudowy o gr. 40cm, na powierzchni 2540,00m2 (usuniętą warstwę podbudowy należy złożyć w miejscu wskazanym przez zamawiającego zg. z wytycznymi wskazanymi w poz. 5 i 6 d.2.1 formularza przedmiaru robót- zał. 1.A do SIWZ) - rozbiórka obrzeży betonowych, okalających boisko, dł. 195,00m, - wywóz i utylizacja nadmiaru urobku, - ułożenie obrzeży betonowych o łącznej dł. 195,00m, - wykonanie podbudowy na pow. 2540,00m2: grys 2-5 na 8mm - gr. 5cm kliniec 16-31mm - gr. 8cm tłuczeń 31-63 mm - gr. 10cm - wyłożenie warstwy geowłókniny na pow. 2540,00m2, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku płukanego o gr. 15cm na pow. 2540,00m2, - ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z wypełnieniem oraz liniami w kolorze białym, o łącznej pow. 2540,00m2, - uporządkowanie terenu. W zakresie bieżni: - roboty pomiarowe; - rozbiórka istniejącej podbudowy o gr. 15cm, na powierzchni 1330,00 m2 (usuniętą warstwę podbudowy należy złożyć w miejscu wskazanym przez zamawiającego zg. z wytycznymi wskazanymi w poz. 21 i 22 d.3.1 formularza przedmiaru robót- zał. 1.A do SIWZ), - rozbiórka obrzeży betonowych, okalających bieżnię, dł. 395,1m, - wywóz i utylizacja nadmiaru urobku, - ułożenie obrzeży betonowych o łącznej dł. 395,10m, - wykonanie podbudowy na pow. 1330,00m2: kliniec 2-31mm - gr. 5cm tłuczeń 31-63 mm - gr. 10cm - ułożenie nawierzchni warstwowej typu EPDM + SBR z produkcji pierwotnej na podbudowie przepuszczalnej, elastycznej typu ET wraz z wymalowaniem linii wydzielających poszczególne tory bieżni wg dyspozycji Zamawiającego Łączna pow. bieżni 1261,00m2, Drenaż boiska i bieżni: - wykonanie drenażu z rur karbowanych, perforowanych, w obsypce ze żwiru płukanego o frakcji 16-32mm, w otulinie z geowłókniny, łączna dł. 482,30m; - wymiana istniejącej rury kanalizacyjnej (kolektor drenażu) oraz włączenie go do istniejących studzienek kanalizacyjnych, dł. 98,6 m. Dodatkowe elementy boiska: - montaż nowego piłkochwytu o wys. 7,0m i dł. 30,0m; - ułożenie korytka ściekowego wzdłuż bieżni i trybun, dł. 70,5 m, - ułożenie kostki betonowej na przedłużeniu bieżni, pow. 69 m2 - naprawa schodów z kostki betonowej na widowni, pow. 4 m2 WYMAGANIA JAKIM POWINNA ODPOWIADAĆ NAWIERZCHNIA ZE SZTUCZNEJ TRAWY: - wysokość włókna: 55 - 65 mm - typ włókna: monofil - skład chemiczny włókna: polietylen - ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, - gęstość trawy: min. 97.000 włókien na m2 - rolki klejone - linie w kolorze białym wklejone wypełnienie trawy: - piasek kwarcowy, sortowany suszony, frakcji 0,2-1,2mm, w ilości wg wytycznych producenta trawy - granulat EPDM z recyklingu, kolor szary, frakcji 0,5-2,5mm, w ilości wg wytycznych producenta trawy WYMAGANIA JAKIM POWINNA ODPOWIADAĆ NAWIERZCHNIA POLIURETANOWA BIEŻNI: Technologia typu EPDM np. Polytan S - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo na podbudowie przepuszczalnej, elastycznej typu ET o grubości min. 35 mm. Dolna warstwa z granulatu SBR min. 8 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM z produkcji pierwotnej, z lepiszczem PU, grubości min. 7 mm. Linie nanoszone na warstwę gotową. Kolorystyka wg ustaleń z Inwestorem. Podstawowe parametry eksploatacyjne nawierzchni: Twardość nawierzchni 55 plus minus 5 Sh A Wytrzymałość na rozrywanie większe bądź równe 0,8 Mpa Wydłużenie przy zerwaniu większe bądź równe 65 procent Wytrzymałość na rozdzieranie większe bądź równe 100 N Nasiąkliwość wodą mniejsze bądź równe 4 procent Przyczepność do podkładu większe bądź równe 0,5 Mpa SZCZEGÓLNE UWARUNKOWANIA REALIZACJI ROBÓT: Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania badań, które będą potwierdzać prawidłową realizację robót. Zamawiający może przeprowadzić w trakcji realizacji umowy niżej wymienione badania i kontrole, na zasadach określonych w §7 ust. 3 zał. 2 do SIWZ: a) na etapie wykonania robót ziemnych: badanie wtórnego modułu odkształcenia podłoża przygotowanego do wykonania podbudowy, b) po wykonaniu podbudowy: - wtórny moduł odkształcenia podłoża (na górnej warstwie podbudowy) pod nawierzchnię, - geodezyjny pomiar równości podłoża (górna warstwa podbudowy) pod nawierzchnię, W ofercie należy uwzględnić również: - odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, itp. - w przypadku konieczności ewentualnego demontażu trybun, w ofercie należy ująć ich demontaż i ponowny montaż, - obsługę geodezyjną - wytyczenie oraz pomiar powykonawczy, - utrzymanie porządku na drodze dojazdowej do budowy oraz na przyległym terenie (podjazdy, place), - powiadomienie zarządców sieci o terminie planowanych robót, oraz wniesienie opłat za ewentualne konieczne nadzory branżowe. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w terenie. 3.4 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 3.5 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A b) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. nr 9, i zwane są w treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz: c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 10, d) parametry techniczne oferowanej nawierzchni - zał. nr 11. Uwagi: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w.w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Określony w w.w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przedmiot zamówienia, został opisany za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, dla których zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane (w tym m.in. urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych dostaw, usług lub robót budowlanych (w tym m.in. urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań) spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty. Na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, w celu potwierdzenia, że oferowana nawierzchnia sztuczna dla boiska i oferowana nawierzchnia sztuczna dla bieżni, spełnia wymogi określone przez Zamawiającego (w tym, że stanowi produkt równoważny, jeżeli taki wykonawca oferuje), każdy wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty wypełnione dokumenty wskazane w pkt. 8.2.3 SIWZ. W formularzu przedmiaru robót nie należy dokonywać żadnych zmian w opisie poszczególnych pozycji przedmiarowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA ZŁOŻENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suszec.iap.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach