Przetargi.pl
Remont nawierzchni boiska do palanta wraz z dojściami i dojazdami w Szkole Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu przy ul. Kupieckiej 1

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 551 580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2017-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13
    78100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 551 580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 52385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni boiska do palanta wraz z dojściami i dojazdami w Szkole Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu przy ul. Kupieckiej 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych (chodnikowych) – 1817,0 m2 2) Rozebranie nawierzchni betonowej (trylinka) – 156,0 m2 3) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (polbruk) – 1983,2 m2 4) Kanalizacja deszczowa dn200 – 62,0 mb 5) Odwodnienie liniowe – 26,0 mb 6) wpusty deszczowe – 3 szt. 7) Studnia rewizyjna dn600 – szt.2 Teren będący przedmiotem opracowania przyległy do obszaru sportowo-rekreacyjnego (boiska, bieżnie) na całej powierzchni ma nawierzchnię z płyt betonowych chodnikowych o wymiarach 50 x 50 x 7cm. Dziedziniec wewnętrzny ma nawierzchnię z brukowej kostki betonowej. Plac szkoły od strony północnej ma nawierzchnie z płyt drogowych betonowych, sześciokątnych o grubości 15cm oraz pasy chodników z płyt betonowych 50x50x7cm przy wejściach gospodarczych i naświetlach do pomieszczeń piwnicznych. Dziedziniec wewnętrzny pozostaje bez zmian w stanie obecnym. Boisko do palanta z dojściami praktycznie pozostaje w dotychczasowym zarysie, z korektami od strony ul. Unii Lubelskiej, gdzie poza wjazdem i dojściem pieszym wprowadza się pas zieleni szer. 5,0m po stronie lewej wjazdu i szerokości 2,50m po stronie prawej. Na zieleń (trawnik)przeznacza się także pas wzdłuż budynku do występu części sali sportowej. Korekta granicy nawierzchni także w części przyległej bezpośrednio do bieżni (pas ławek wypoczynkowych). Cały obszar placyku gospodarczego ( łącznie z dotychczasowa częścią trawiastą) przeznacza się na nawierzchnię pieszo-jezdną z wyłączeniem pasów obsadzeń (krzewy liściaste i iglaste) wzdłuż ogrodzeń działki oraz dwóch drzew liściastych przy bramie wjazdowej Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania harmonogramu rzeczowo finansowego w całości przedsięwzięcia (wg elementów wymienionych przedmiarze robót) i złożenia go po podpisaniu umowy. Harmonogram powinien określać, czas wykonania robót. Całość prac należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, projektem budowlanym i przedmiarem robót. Materiał pochodzący z rozbiórki, Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. „O odpadach” (Dz. U. z 2016r poz. 1987 ze zm.) oraz udokumentować ten fakt Zamawiającemu. Dopuszcza się zastosowanie innych niż podane w dokumentacji technicznej materiałów pod warunkiem zachowania nie gorszych parametrów technicznych – zmiana każdorazowo wymaga uzyskania zgody Zamawiającego i inspektora nadzoru. Przy odbiorze końcowym należy przedłożyć, protokoły z badań stopnia zagęszczenia podbudowy , aprobaty, dokument potwierdzający, że materiały z rozbiórki zostały poddane utylizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233262-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie zł: sześć tysięcy 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIII i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359) a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank PKO BP Oddział Kołobrzeg 48 1020 2821 0000 1802 0115 6272 z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na „Remont nawierzchni boiska do palanta wraz z dojściami i dojazdami w Szkole Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu przy ul. Kupieckiej 1” Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie zaleca się załączyć do oferty. b)jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument (oryginał) zaleca się wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza Oferty - zał. Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Dowód wniesienia wadium. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4) 4) Wykonawca przedstawienia dokumenty wymienione w sekcji III.4) dotyczące Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji o której mowa w pkt 1 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p., stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach