Przetargi.pl
Remont nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco dróg stanowiących mienie komunalne Gminy Głubczyce.

Gmina Głubczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 48100 Głubczyce, ul. Niepodległości
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4853021 w. 230 , fax. 774 852 416
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głubczyce
    ul. Niepodległości 14
    48100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4853021 w. 230, fax. 774 852 416
    REGON: 53141287500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco dróg stanowiących mienie komunalne Gminy Głubczyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco dróg stanowiących mienie komunalne Gminy Głubczyce. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: 1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z frezowaniem starej nawierzchni i uzupełnieniem ubytków o powierzchni do 100 m2 w jednym miejscu, 2) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z frezowaniem starej nawierzchni i uzupełnieniem ubytków o powierzchni powyżej 100 m2 w jednym miejscu, 3) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych bez frezowania starej nawierzchni z wykonaniem nakładki o powierzchni do 100 m2 w jednym miejscu, 4) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych bez frezowania starej nawierzchni z wykonaniem nakładki o powierzchni ponad 100 m2 w jednym miejscu, 5) remont cząstkowy małych ubytków do 1 m2, 6) remont cząstkowy małych ubytków o powierzchni ponad 1 m2, 7) regulację urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr 94 10902154 0000 0005 6000 0129, z dopiskiem wadium w postępowaniu na: Remont nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco dróg stanowiących mienie komunalne Gminy Głubczyce, (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty – zapis fakultatywny). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być dołączony do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaleca się aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą. 6.Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach