Przetargi.pl
Remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 585 330 , fax. 684 585 330
  • Data zamieszczenia: 2017-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli
    ul. Wojska Polskiego
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 585 330, fax. 684 585 330
    REGON: 97121818700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami. Elementy robót do wykonania wyszczególnione są w Formularzu kosztorysu ofertowego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonaniu czynności: a) wykonanie naprawy uszkodzeń nawierzchni bitumicznej przy zastosowaniu technologii – emulsja asfaltowa szybko-rozpadowa 65% w ilości 1,3 do 1,7 kg na 1 m2 + grys bazaltowy o grubości frakcji w zależności od głębokości uszkodzeń (przy użyciu remontera), b) przed przystąpieniem do naprawy, miejsca uszkodzone należy oczyścić z kurzu, zanieczyszczeń i niezwiązanych części nawierzchni bitumicznej, c) po zakończeniu prac Wykonawca uprzątnie jezdnie z resztek materiałów pozostałych po remoncie jezdni. 1. Na użyte do remontu materiały jest wymagane przedstawienie odpowiednich atestów oraz oświadczenie wykonawcy o użytych materiałach. 2. Naprawiane miejsca nie powinny zniekształcać profilu podłużnego i poprzecznego jezdni. 3. Wykonanie etapu remontu cząstkowego następuje na podstawie zlecenia etapowego. Zlecenia etapowe będą udzielane przez zamawiającego w zależności od potrzeb remontowych. Każdorazowe rozpoczęcie prac przez Wykonawcę nastąpi w ciągu 3 dni od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. 4. Wykonane roboty podlegają odbiorowi technicznemu: a) etapowemu polegającemu na odbiorze robót na całej długości danej drogi lub ulicy, b) ostatecznemu obejmującemu całość zleconego w danym okresie zakresu robót. 5. Szczegółowa lokalizacja wykonywanych robót remontowych będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym. 6. Wykonywanie przedmiotu zamówienia ma charakter okresowy i odbywa się każdorazowo na podstawie zlecenia przez Zamawiającego etapu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach