Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg
- Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha 5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 055 2482001 , fax. 055 2483180
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
Pl. Św. Wojciecha 5 5
14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 055 2482001, fax. 055 2483180
REGON: 00052444700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Pasłęk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: 1.remoncie nawierzchni drogi gminnej do miejscowości Majki gm. Pasłęk na powierzchni 1650m2 wraz z wykonaniem pobocza z kruszywa łamanego - 400 m2, 2.remoncie nawierzchni bitumicznej parkingu przy ul. Wojska Polskiego w Pasłęku o powierzchni 323,2 m2, 3.remoncie nawierzchni ulicy Malinowej w Pasłęku na powierzchni 380 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, zgodnie z wymogami ustawowymi, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, c) dysponuje, lub będzie dysponować niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. odpowiednimi narzędziami i urządzeniami umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia, d) dysponują, lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającym dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia umożliwiającego sprawną realizację zamówienia, 3. oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzętu i wyposażenia umożliwiającego sprawną realizacje zamówienia, lub zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 4. oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5. oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie w art. 24 ust. 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://paslek-um.bip-wm.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś Mała - Praslity, etap I odcinek od km 0+000 do km 0+323
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej w ciągu działek ewidencyjnych 222/2 oraz 226 - obręb 5 Smolajny (pas drogowy)
Dodano: 2016-07-26 - Świadczenie usług w zakresie profilowania nawierzchni dróg gruntowych, żwirowych i żużlowych wraz z ich zagęszczeniem oraz dostawa pospółki na terenie miasta Pisz
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych na terenie gminy Lubawa - drogi Nr 1220 N, Nr 1224 N
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni dr. woj. nr 653 ( I odcinek dr. nr 65 Olecko, ul. Gołdapska) polegający na wykonaniu warstwy ścieralnej od km 0+260 do km 0+780
Dodano: 2016-07-25 - Regulacja poboczy w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 4 części. Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/PN/3220/104/16
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług w zakresie profilowania nawierzchni dróg gruntowych, żwirowych i żużlowych wraz z ich zagęszczeniem oraz dostawa pospółki na terenie miasta i gminy Pisz
Dodano: 2016-07-14 - Remont podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych w ciągu dr. woj. nr 655
Dodano: 2016-07-05 - Regulacja poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Nidzica z podziałem na części (3).
Dodano: 2016-06-29 - Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś Mała - Praslity, etap I odcinek od km 0+000 do km 0+323
Dodano: 2016-06-28