Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka 19
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8151657 , fax. 074 8153541
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Daleka 19 19
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 074 8151657, fax. 074 8153541
REGON: 89072384100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA DRODZE POWIATOWEJ NR 3193D W M. NIEDŹWIEDŹ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 3193D na odcinku w m. Niedźwiedź. Zakres planowanych robót: - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno asfaltową średniej grubości 3cm po zagęszczeniu co odpowiad - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do udziału w przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych ). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj.do dn 06- maja- 2009r do godz. 8:45.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn.29-01-2004r (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.). 5. Posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót objętych zamówieniem: wykaże , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy ( w tym okresie) wykonał jako Główny Wykonawca co najmniej 2 zadania o zakresie 10.000,00m2 remontu nawierzchni bitumicznych drogi - każde lub zadania o charakterze porównywanym z zakresem przedmiotu zamówienia. 6.Posiadają atesty , aprobaty techniczne , orzeczenia o jakości materiałów, recepty robocze i kontrolne, wyniki badań laboratoryjnych mieszanek mineralno-asfaltowych dla wbudowanych materiałów. , 7.Wniosą wymagane wadium. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków : TAK/NIE.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Złoży pisemne oświadczenie ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r. (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.) 2.Przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. / oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych składa dokument lub dokumenty zgodnie z par.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19-05-2006r w sprawie dokumentów , jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mają być składane ( Dz.U. Nr 87 poz.605). 3. Przedłoży dokumenty potwierdzające, że jako Główny Wykonawca wykonał co najmniej 2 zadania o zakresie 10.000,00m2 remontu nawierzchni bitumicznych drogi - każde lub zadania o charakterze porównywanym z zakresem przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem , że roboty wykonane zostały z należytą starannością - oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . 4.Załączy imienny wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem przygotowania zawodowego do wykonania robót objętych zamówieniem potwierdzone uprawnieniami oraz potwierdzenie o przynależności do Izby samorządu zawodowego/ oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/ 5.Przedłoży wykaz sprzętu niezbędne do wykonania robót objętych zamówieniem . 6.Przedłoży dowód wniesienia wymaganego wadium. 7.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy (nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) poświadczone notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia zgodnie z art. 23 w/w/ ustawy.Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 118054D ul. Os. Małe w Piławie Górnej - (km 0+000 - 0+165) [intensywne opady deszczu maj 2014r.]
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Stary Wielisław
Dodano: 2016-07-04 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 118069D ul. Ludowej w Piławie Górnej - (km 0+000 - 0+180) [intensywne opady deszczu maj 2014r.]
Dodano: 2016-05-10 - PRZEBUDOWA ULICY SANATORYJNEJ 115310D ETAP II w km 0+877,70 do 1+ 170,45 [ intensywne opady deszczu i powódź lipiec 2011 r.]
Dodano: 2016-04-28 - Przebudowa ulicy Jastrzębiej w Lwówku Śląskim od km 0+000 do km 0+280
Dodano: 2016-04-15 - Budowa drogi o nawierzchni utwardzonej z kanalizacją deszczową w ul. Błękitnej oraz budowa drogi o nawierzchni utwardzonej z kanalizacją deszczową i oświetleniem drogowym w ul. Pszenicznej w Oleśnicy
Dodano: 2016-03-21 - Przebudowa drogi leśnej Krzyżówka Dolna-Gwiaździsta-nr inw. D/14/671
Dodano: 2015-10-22 - Przebudowa drogi dz. nr 50 od km 0+000 do km 0+150 w miejscowości Mojesz
Dodano: 2015-09-22 - Przebudowa przepustu drogowego we wsi Stary Wielisław
Dodano: 2015-09-21 - PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI RZĄSINY - ETAP II
Dodano: 2015-09-18