Przetargi.pl
Remont nawierzchni bitumicznej i zjazdów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Szypliszki - Sejny w km 88+750 ÷ 89+930.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-620 Białystok, ul. Elewatorska 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 67 67 130 , fax. 85 67 67 153
  • Data zamieszczenia: 2013-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
    ul. Elewatorska 6 6
    15-620 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 67 67 130, fax. 85 67 67 153
    REGON: 05066786300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni bitumicznej i zjazdów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Szypliszki - Sejny w km 88+750 ÷ 89+930.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Remont nawierzchni bitumicznej i zjazdów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Szypliszki - Sejny w km 88+750 ÷ 89+930. 1) Zakres robót obejmuje: - Roboty pomiarowe- 1,18 km, - Usunięcie humusu grubości 20 cm - 109,93 m3 - Roboty rozbiórkowe - Karczowanie pni - 23 szt. - Karczowanie zagajników - 0,091 ha - Wywiezienie gruzu - 7,43 m3 - Roboty ziemne (wykopy) - 168,74 m3 - Roboty ziemne (nasypy) - 381,18 m3 - Przepust średnicy 80 cm - ścianki czołowe - 18,32 m3 - Wykonanie koryta - 2176,85 m2 - Warstwa odsączająca grubości 15 cm - 228 m2 - Oczyszczenie i skropienie mechaniczne warstw bitumicznych - 14919,6 m2 - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 772,85 m2 - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 1408 m2 - Podbudowa z mieszanki mineralno - bitumicznej grubości 7 cm - 1172 m2 - Wyrównanie mieszanką mineralno - bitumiczną - 927,08 t - Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej - 17,37 m2 - Wykonanie nawierzchni betonowej gr. 12 cm - 18 m2 - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej grubości 5 cm - 462,4 m2, - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej grubości 4 cm - 7503 m2, - Frezowanie nawierzchni - 110 m2 - Ułożenie geosiatki - 2360 m2 - Humusowanie z obsianiem skarp - 283,7 m2 - Umocnienie skarp brukowcem - 103,5 m2 - Umocnienie skarp płytami ażurowymi - 41,64 m2 - Uzupełnienie poboczy - 278,69 m3 - Przepusty rurowe pod zjazdami PEHD 400 - 148 m - Oczyszczenie rowów z namułu - 2076 m - Oczyszczenie przepustów z namułu - 22,3 m - Oznakowanie poziome - 570 m2 - Bariery stalowe - 120m - Ustawienie krawężników - 146,32 m - Wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 6 cm - 132,58 m2 - Wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 8 cm - 29,08 m2 - Ustawienie obrzeży o wymiarach 20x6 cm - 154,38 m - Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu - Opracowanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 2) Roboty będą wykonywane w istniejących granicach pasa drogowego w oparciu o zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. 3) W cenie ofertowej należy uwzględnić: poniesienie kosztów ustawienia, utrzymania i likwidacji oznakowania i zabezpieczenia robót oraz opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych. Wykonawca zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót na czas budowy, dokona zabezpieczenia i oznakowania robót, powiadomi o wszelkich utrudnieniach i ograniczeniach ruchu (z siedmiodniowym wyprzedzeniem) Zamawiającego, organ zarządzający ruchem, odpowiednie jednostki policji, pogotowia ratunkowego, straży pożarnej oraz lokalne media. 4) Przyjęta przez Wykonawcę technologia musi uwzględniać warunki określone w umowie, SST oraz być zgodna z warunkami technicznymi. 5) Zakończenie robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca robót ma obowiązek zgłosić w formie pisma złożonego w siedzibie Zamawiającego. 6) Gotowość do odbioru ostatecznego robót następuje po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót zakończenia robót i przekazaniu Zamawiającemu kompletu dokumentów remontu potwierdzonych przez inspektora nadzoru: - Dokumenty rozliczeniowe: kosztorys powykonawczy, rozliczenie ostateczne robót, obmiary robót, sprawozdanie techniczne, - Oświadczenie Kierownika robót o wykonaniu robót zgodnie z uproszczoną dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami, - Oświadczenie Kierownika robót o wbudowaniu materiałów zgodnych z obowiązującymi przepisami, posiadających znak CE lub B, - Oświadczenia producentów wyrobów budowlanych jednostkowego zastosowania w obiekcie budowlanym, zgodne z obowiązującymi przepisami. - Dokumenty z wynikami badań, pomiarów i sprawdzeń. 7) Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyłącznie materiałów lub wyrobów budowlanych, spełniających wymagania określone dokumentacją techniczną, spełniać wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, posiadać oznakowanie znakiem CE, B lub oświadczenie o wyrobie jednostkowego zastosowania w obiekcie budowlanym stanowiące o dopuszczeniu wyrobu do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8) Ogólne zasady prowadzenia robót drogowych i ich odbiorów określone są w SST oraz warunkach umowy. 2. GWARANCJA JAKOŚCI Zamawiający wymaga udzielenia rocznej gwarancji od daty odbioru ostatecznego na roboty objęte zamówieniem. 3. PODWYKONAWCY 1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza, w trakcie realizacji zamówienia, zatrudnić podwykonawców, w ofercie należy wskazać części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 2) Konieczność zatrudnienia podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, wymaga uzyskania zgody Zamawiającego i podpisania aneksu do umowy. 3) Jeżeli Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie zmuszony do dokonania zmiany podmiotu, na którego potencjale opierał się dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu składając ofertę, to zmiana ta będzie możliwa jedynie pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w takim samym lub większym stopniu i zakresie, co podmiot wskazany w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach