Przetargi.pl
Remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej - publicznej w ulicy Batalionów Chłopskich w Ciechanowie

Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 023 6749200 , fax. 0 23 672 29 63
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
    Plac Jana Pawła II 6 6
    06-400 Ciechanów
    tel. 023 6749200, fax. 0 23 672 29 63
    REGON: 13037782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej - publicznej w ulicy Batalionów Chłopskich w Ciechanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej - publicznej w ul. Batalionów Chłopskich (odc. od wjazdu na Osiedle przy budynku Batalionów Chłopskich 17 A do drogi krajowej nr 60- ul. Pułtuska) w Ciechanowie. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: -przedmiarem robot OPIS Jedn.obm. Ilość Rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej m 300 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczym na odleg. 1 km m3 18,00 Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej m 300,00 Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszkanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie t 453,75 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych dostarczanych z wytwórni wydajności 100 t/h o grubości 6 cm (warstwa ścieralna-4cm) m2 6050,00 Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 2 Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych szt 19 Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt 19 2. Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (SST), D - M - 00.00.00 Wymagania Ogólne, D - 05.03.05 nawierzchnie z betonu asfaltowego, D - 03.02.01a regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej D - 08.01.01 - 08.01.02 krawężniki D - 01.02.04 rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów, Szkicowy zakres prac do wglądu w Wydziale Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska Plac Jana Pawła II 6 pokój nr 14 w godz. 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku. Wykonawca powinien oznakować teren zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu drogowego i oznakowania robót, opracowanym zgodnie z przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym zawartymi w szczegółowych warunkach technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 nr 220 poz. 2181), gdyż prace będą wykonywane na terenie drogi czynnej dla ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: a/ posiadają wiedzę i doświadczenie rozumiane jako należyte zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przynajmniej jedno zamówienie o wartości i rodzaju wymaganym przez Zamawiającego, tj. remont nawierzchni bitumicznej poprzez ułożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni przynajmniej 7.000,0m2 b/ dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym przynajmniej kierownik budowy lub robót musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia budowlane określone w art. 12 ustawy Prawo budowlane, tj. kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni być członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) 2. Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które wykonawca spełni, przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, zgodnie z dodatkiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty w żądanej kolejności i w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia/niespełnia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.). Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust.1 art.23 ustawy j.w., zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej wykonawcy, o którym mowa w art.. 23 upzp ostateczną umowę będą podpisywali przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot, a podmioty te będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonywanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać się, że warunki dotyczące zdolności ekonomicznej i posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają łącznie. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełniać warunek postawiony w § 10 pkt. 1 ppkt 1 i 4 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta zgodna z formularzem oferty wraz z załącznikami; 2. Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art.22 ust.1 u.p.z.p. i niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 u.p.z.p.; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia ( dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5. Oświadczenie nr 2 w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.2 u.p.z.p.; 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kierownik budowy lub robót który w imieniu Wykonawcy będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia budowlane określone w art.12 ustawy Prawo Budowlane z 2003 r. Dz. U. Nr 207 z późn. zmianami (do załącznika nr 5 do oferty należy dołączyć kopię uprawnień kierownika budowy lub robót, kopię aktualnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej); 7. Pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wraz z wykazem - załącznik nr 5); 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 9. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy; 10. Wypełniony i podpisany formularz cenowy; 11. Podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy; 12. Opracowany i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót w formie szczegółowej i dostarczony w wersji: - drukowanej jako kosztorys uproszczony z wyszczególnieniem cen jednostkowych oraz całkowitych dla poszczególnych pozycji z narzutami - elektronicznej na dyskietce 3,5 cala lub płycie CD w formacie zgodnym z NORMĄ PRO/np.ath/ jako kosztorys szczegółowy; 13.Oświadczenie nr 3 o zapoznaniu się z treścią specyfikacji technicznych. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach