Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
- Data zamieszczenia: 2020-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
ul. Ratuszowa 5
64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
REGON: 52696600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni asfaltowych oraz odwodnienia dróg gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni asfaltowych oraz odwodnienia dróg gminnych. Zamówienie podzielone zostało na cztery części: Część 1 - Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Łąkowej w m. Wronki, Część 2 - Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Jabłoniowej w m. Wronki, Część 3 - Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Czereśniowej w m. Wronki, Część 4 - Remont odwodnienia drogi gminnej. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj. w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, projektach wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres projektów realizowany będzie zgodnie z przedmiarami robót budowlanych oraz kosztorysami ofertowymi. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych prac. Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania robót ponosi Wykonawca. Wszelkie prace należy wykonać z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i zasad BHP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2. kosztorys(y) ofertowy(e) sporządzony(e) w oparciu o przedmiar(y) robót i kosztorys(y) ofertowe Zamawiającego, stanowiące załączniki nr 8a (część 1), 8b (część 2), 8c (część 3), 8d1, 8d2 (część 4). Kosztorys(y) ofertowy(e) należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o przedmiar(y) robót i kosztorys(y) ofertowe Zamawiającego - zgodne w zakresie przedmiotu robót. W kosztorysie(ach) ofertowym(ch) Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysu(ów) ofertowego(ych) załączonego(ych) do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanych kosztorysach ofertowych (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie(ach) ofertowym(ch) należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać 3. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej numer G832549 Kaliszkowice Kaliskie
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 674349P w miejscowości Złotniki Małe od km 0+000,00 do km 0+955,00
Dodano: 2024-03-26 - Modernizacja infrastruktury drogowej i chodnikowej na terenie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną.
Dodano: 2024-03-21 - Bezpieczna droga i bezpieczny plac zabaw w nowej odsłonie w miejscowości Bogusławice
Dodano: 2024-03-19 - Bieżące remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Gminie Gniezno
Dodano: 2024-03-13 - Przebudowa drogi relacji Plewnia-Kosmów-Ceków - od km 0+000 do km 1+400
Dodano: 2024-03-07 - Budowa drogi gminnej w Dłoni
Dodano: 2024-03-06 - Przebudowa drogi w miejscowości Szałe ul. Łąkowa
Dodano: 2024-03-04 - Przebudowa odcinka drogi w Lipiu od przepustu do skrzyżowania z drogą Łęka Opatowska- Raków wraz z chodnikiem i remontem przepustu
Dodano: 2024-03-04 - „Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Pilskiego” – Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1180P od km 0+875,52 do km 1+461,82 – ul. Leśna w miejscowości Osiek nad Notecią
Dodano: 2024-02-22