Przetargi.pl
Remont nawierzchni asfaltowych i betonowych oraz oznakowania dróg na terenie Gminy Miejskiej Świdnik w latach 2015-2017

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2015-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni asfaltowych i betonowych oraz oznakowania dróg na terenie Gminy Miejskiej Świdnik w latach 2015-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych (ulic, chodników, placów) na terenie Gminy Miejskiej Świdnik. 4.2.1 Prace związane z utrzymaniem jezdni ulicy - ok. 2 260 m2 a)naprawy cząstkowe nawierzchni jezdni betonem asfaltowym, asfaltem lanym, kruszywem otoczonym bitumem, b)wypełnianie ubytków w nawierzchni asfaltem lanym i betonem asfaltowym, c)wypełnienie pęknięć i szczelin bitumiczną masą zalewową, d)powierzchniowe utrwalanie nawierzchni kruszywem, e)naprawy cząstkowe nawierzchni brukowych, z kostki kamiennej, z płyt betonowych, z kostki brukowej, betonowych i innych, f)wypełnianie ubytków nawierzchni w okresie niesprzyjających warunków atmosferycznych masami mineralno-bitumicznymi na zimno, mieszankami na gorąco z recyklera, kruszywem, destruktem z frezowania itp. g)równanie nierówności nawierzchni przy użyciu frezarki, h)likwidacja zapadnięć nawierzchni i podbudowy ulic. 4.2.2 Prace związane z utrzymaniem nawierzchni chodników, ciągów pieszych i ścieżek rowerowych - ok. 710 m2 a)naprawy cząstkowe nawierzchni z płyt betonowych, kostki brukowej, b)naprawy cząstkowe nawierzchni z asfaltu lanego lub betonu asfaltowego, c)likwidacja zapadnięć nawierzchni i podbudowy chodników. 4.2.3 Prace związane z utrzymaniem elementów nawierzchni jezdni i chodników - ok. 1 005 mb a)naprawy krawężników, b)naprawy obrzeży, c)likwidacja barier architektonicznych. 4.2.4 Prace związane z utrzymaniem pozostałych elementów - ok. 60 szt. a)regulacja uzbrojenia naziemnego urządzeń podziemnych, b)naprawy schodów o nawierzchni z klinkieru, płyt betonowych, kostki brukowej lub betonu. 4.2.5 Prace zmierzające do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu - ok. 3 316 m2 a)ułożenie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na fragmencie jezdni ulicy, b)ułożenie nowej nawierzchni jezdni z asfaltu lanego na fragmencie jezdni ulicy, c)ułożenie nowej nawierzchni z mieszanki SMA na fragmencie jezdni ulicy, d)rozebranie nawierzchni na fragmencie jezdni ulicy lub chodnika, e)ułożenie nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej na fragmencie chodnika, f)rozebranie nawierzchni jezdni i chodnika przed ułożeniem nowej nawierzchni, g)wykonanie przejścia wyniesionego lub progu zwalniającego, h)wykonanie nowego chodnika, i)wykonanie remontu generalnego wybranego odcinka ulicy, parkingu, placu, parku lub ciągów pieszych o łącznej wartości robót w jednej lokalizacji powyżej 35 tys. zł. 4.2.6 Prace związane z utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego - 10 895 m2 a)wykonywanie wszelkich prac związanych z wykonywaniem robot naprawczych, konserwacyjnych, montażowych i porządkowych, b)podejmowanie działań mających na celu zapewnienie właściwego stanu technicznego elementów organizacji ruchu drogowego, c)bieżące utrzymanie i konserwację urządzeń bezpieczeństwa ruchu, d)bieżące utrzymanie i konserwację oznakowania pionowego, e)bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania poziomego, f)zabezpieczanie awarii w pasie drogowym - oznakowanie tymczasowe, g)opracowywanie dokumentacji dotyczącej projektów tymczasowej organizacji ruchu w ramach zabezpieczenia prowadzonych przez siebie robót w pasie drogowym, h)opracowywanie dokumentacji dotyczącej projektów stałej organizacji ruchu i zmian w stałej organizacji ruchu w ramach realizacji zaleceń organu zarządzającego ruchem na drogach gminnych, i)analizowanie i przekazywanie uwag, lub innych rozwiązań w sporządzanych przez zamawiającego dokumentacjach dotyczących projektów stałej organizacji ruchu. 4.2.7 Inne prace o charakterze robót zabezpieczających miejsca zagrażającego bezpieczeństwu ruchu, jak również zapobieganiu przyspieszonej degradacji ulic spowodowanej awariami urządzeń podziemnych i naziemnych, nieprzewidzianymi skutkami wpływów atmosferycznych, wystąpieniem ponadnormatywnych obciążeń, dewastacji i innych a)prowadzenie stałej kontroli stanu technicznego ulic w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu, b)wykonywanie przeglądów technicznych stanu dróg, c)udostępnianie samochodu dla potrzeb patrolowania ulic przez Zamawiającego w celu wspólnego objazdu dróg i kontroli wykonanych robót, d)prace o charakterze zabezpieczającym, wynikającym z dewastacji, kradzieży lub awarii elementów pasa drogowego i terenów gminnych a także związanych z koniecznością zapewnienia przejezdności dróg (np. usuwanie przeszkód), e)prowadzenie magazynu materiałów odzyskowych i rozbiórkowych, f)prowadzenie stałej kontroli stanu technicznego ulic tj. nawierzchni jezdni i chodników poprzez wykonywanie przez Wykonawcę przeglądów oraz niezwłoczne zabezpieczanie miejsc stanowiących zagrożenie dla ruchu pojazdów lub ruchu pieszych (np. wyboje, przełomy, zapadnięcia, sfalowania, nierówności), g)zabezpieczenie i oznakowanie miejsc awarii - zgodnie ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - (Załącznik nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r), h)awaryjne wypełnianie wybojów (zapadnięć, nierówności) materiałem kamiennym, mieszankami mineralno-bitumicznymi (również stosowanymi w technologii na zimno) lub elementami betonowymi (płyty bet., kostka brukowa). 4.3 Opis przedmiotu zamówienia określa: a)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b)oferta przetargowa Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin zapłaty za fakturę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach