Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg
- Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182620910 , fax. 182620936
- Data zamieszczenia: 2020-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
os. Dłubacze 160
34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
tel. 182620910, fax. 182620936
REGON: 491892587 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni asfaltowych dróg gminnych wraz z robotami towarzyszącymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie I- Remont nawierzchni drogi gminnej Gorcowe w Ochotnicy Dolnej polegający na ułożeniu nawierzchni mineralno-bitumicznej na starej nawierzchni asfaltowej uszkodzonej głównie po powodzi w roku 2018, w obrysie istniejącego dywanika asfaltowego w km 3+680 – 4+338 Zadanie II- Remont nawierzchni drogi gminnej Bartoszówka w Ochotnicy Górnej polegający na ułożeniu nawierzchni mineralno-bitumicznej na starej nawierzchni asfaltowej uszkodzonej głównie po powodzi w roku 2018, w obrysie istniejącego dywanika asfaltowego w km 0+000 – 0+486, 1+400 – 1+703 oraz 1+860 – 1+900 Zadanie III- Remont nawierzchni drogi gminnej Kołodzieje w Ochotnicy Dolnej polegający na ułożeniu nawierzchni mineralno-bitumicznej na starej nawierzchni asfaltowej uszkodzonej głównie po powodzi w roku 2018, w obrysie istniejącego dywanika asfaltowego w km 0+085 – 0+320 Zadanie IV- Montaż barier drogowych i wodościeku liniowego w obrębie skrzyżowania drogi gminnej Forendówki z drogą gminną na Holinę w km 1+185 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ- ,,Opis przedmiotu zamówienia". - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy) – w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpowiednim rejestrze, lub w przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ (jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną