Przetargi.pl
Remont nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Jejkowice.

Urząd Gminy Jejkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-290 Jejkowice, ul. Główna 38A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4302002 , fax. 032 4302880
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jejkowice
    ul. Główna 38A 38A
    44-290 Jejkowice, woj. śląskie
    tel. 032 4302002, fax. 032 4302880
    REGON: 27176704200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jejkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Jejkowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Jejkowice: ul. Świerkowa, ul. Przemysłowa, ul. Polna, ul. Dworcowa. Przedmiot zamówienia obejmuje remont częściowy nawierzchni polegający na korekcyjnym frezowaniu nawierzchni asfaltowej, naprawie wyrw i dziur poprzez wyrównanie masą mineralno-asfaltową a następnie wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej o gr. 5 cm. Zakres rzeczowy obejmuje następujące drogi gminne: - ul. Świerkowa - remont nawierzchni asfaltowej na trzech odcinkach drogi o długości 29,0 m; 68,0 m; 54,0 m i szerokości od 1,1 m do 1,3 m, - ul. Przemysłowa - remont nawierzchni asfaltowej na odcinku o długości 449,50 m na całej szerokości jezdni tj. od skrzyżowania z ul. Leśną w stronę ul. Głównej do połączenia z częścią już wyremontowaną, - ul. Polna - remont nawierzchni asfaltowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Przemysłową o długości 196,5 m na całej szerokości jezdni, - ul. Dworcowa - remont nawierzchni asfaltowej na dwóch odcinkach drogi o długości 28,0 m i szerokości 5,6 m i o długości 16,0 m i szerokości 1,5 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a)Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą mogącą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. b)Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty w zakresie wykonania remontu nawierzchni asfaltowych o wartości min. 100.000,00 zł brutto. c)Wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a mianowicie: min. 1 rozściełacz masy asfaltowej, min walec samojezdny drogowy Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ) - załącznik nr 2, 3)oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 ) - załącznik nr 3 4)wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót - załącznik nr 4 5)dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością 6)wskazanie kierownika budowy, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 7)wykaz sprzętu -załącznik nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jejkowice.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach