Przetargi.pl
Remont nawierzchni alejki nr 7 na Cmentarzu Komunalnym w Pile

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. 14 Lutego 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 212 34 25 , fax. 0-67 212 46 81
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
    ul. 14 Lutego 20 20
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 212 34 25, fax. 0-67 212 46 81
    REGON: 57076656800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni alejki nr 7 na Cmentarzu Komunalnym w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    remont nawierzchni alejki nr 7 na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile. Remont alejki polega na wykonaniu między innymi na: -mechanicznym wykonaniu koryta w gr. kat. III gł. 30 cm z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża,obrzeży betonowych 8x30 na ławie betonowej (ława 0,028 m3/m), - nawierzchni z pospółki drogowej gr. 12 cm - dolna warstwa jezdni, - nawierzchni z kruszywa gr. 8 cm - górna warstwa jezdni, - nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cemontowo-piaskowej o grubości po zagęszczeniu 3 cm, - ręczne plantowanie gruntu rodzimego kat. i-III, - inwentaryzacja powykonawcza, - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000.0 (pięćtysięcyzł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5. wniosą wadium w wymaganej formie, wysokości i terminie W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt 1 i 4 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy, natomiast warunki wyszczególnione w pkt ,2,3 Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1. 2.Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. 3.Dokument wniesienia wadium.(kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem). 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. I ppkt 4 SIWZ. 5.Aktualny odpis (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej . W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu Postępowania. Administracyjnego- samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty-nie spełnia wymogów ustawy( nie jest wydaniem zaświadczenia) 6.Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków stanowiący załącznik Nr 3 do SWIZ. 7.Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach