Szpital Wielospecjalistyczny Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 44100 Gliwice, ul. Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 231 90 49 , fax. 32 331 65 84
- Data zamieszczenia: 2018-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1
44100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 231 90 49, fax. 32 331 65 84
REGON: 24033692600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szwg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot leczniczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont na Oddziale Laryngologii Szpitala Wielospecjalistycznego sp. z o.o. w Gliwicach wraz z korytarzem doprowadzającym do Oddziału, Poradni Laryngologicznej i izolatki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest w szczególności remont na Oddziale Laryngologii Szpitala Wielospecjalistycznego sp. z o.o. w Gliwicach wraz z korytarzem doprowadzającym do Oddziału, Poradni Laryngologicznej i izolatki obejmujący malowanie, wymianę oświetlenia, wymianę instalacji przyzywowej, wykonanie klimatyzacji oraz adaptacji pomieszczeń na aktualne potrzeby Oddziału. Kolorystyka w w/w pomieszczeniach ( kolor ścian, okładzin oraz ew. płytek podłogowych lub ściennych) dostosowana winna być do istniejącej kolorystyki w Szpitalu; kolor musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. W miejscach, w których Zamawiający nie przewiduje sufitu podwieszanego, będzie dwukrotne malowanie sufitu białą farbą akrylową, przed malowaniem prace przygotowawcze. Zamawiający wymaga, by płytki podłogowe były antypoślizgowe. Uwaga: Zamawiający zachowuje istniejącą wykładzinę podłogową, która winna być odpowiednio zabezpieczona przed zniszczeniem w czasie trwających prac. Zamawiający wymaga przeprowadzenia remontu Oddziału Laryngologii w wyznaczonym terminie tj. od 19.11.2018r. do 17.12.2018r.; pozostałe prace winny być przeprowadzone przed rozpoczęciem remontu Oddziału tj. od 3-18.11.2018r.; w czasie remontu Oddziału, jego pomieszczenia na zmianę będą remontowane i dopuszczane do użytku pacjentów i personelu medycznego. Remont pomieszczenia , w którym znajduje się samodzielne stanowisko intensywnej opieki, musi być przeprowadzony w ciągu 2 dni. Dodatkowe wymagania Zamawiającego, nie objęte przedmiarem robót. na korytarzach odpowiednio oznakować lokalizację istniejących w przestrzeni międzystropowej zaworów odcinających poszczególnych instalacji: wody zimnej, c.w.u., co, gaz.med., p.ppoż.hydrantowych- w taki sposób aby umieścić tabliczkę wykonaną z PCV z opisem graficznym lub słownym, na ścianie przy podsufitce podwieszanej. Zamawiający nie zna dokładnej liczby zaworów; należy sprawdzić ich liczbę w czasie wizji w Szpitalu, powiększyć istniejące otwory rewizji ściennych o wym.15x15cm z dostępem do zaworów odcinających instalacje i osadzić nowe drzwiczki rewizyjne o wym.40x30 cm, zabezpieczenie na ścianach, odbojnicach korytarza wszelkich istniejących napisów informacyjnych np. oznakowanie dróg ewakuacyjnych, oznakowanie kierunków i informacji dla pacjenta do danych poradni, działów itd. W przypadku ich zdjęcia należy przywrócić stan pierwotny, demontaż i prawidłowy montaż kamer obecnie sufitowych, demontaż i prawidłowy montaż szafek gaśnicowych demontaż i prawidłowy montaż opraw ściennych oświetlenia ewakuacyjnego 24V wymiana kratek wentylacji grawitacyjnej i prawidłowe ich osadzenie w otworach. Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca wykonanie wizji w budynku Szpitala w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe koszty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót Wszelkie materiały do wykonania zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom zawartych w przepisach dopuszczających dany materiał do stosowania w szpitalnictwie. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu prac, a także do uzgodnienia warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p. poż z pracownikami Szpitala. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
Dodano: 2024-04-30 - „Naprawa pomieszczenia po zalaniu (szkoda wodociągowa) w budynku zarządzanym przez Śląski Zarząd Nieruchomości znajdującym się pod adresem : ul. Korfantego 32 w Cieszynie.”
Dodano: 2024-04-26 - „Naprawa pomieszczenia po zalaniu (szkoda wodociągowa) w budynku zarządzanym przez Śląski Zarząd Nieruchomości znajdującym się pod adresem : ul. Korfantego 32 w Cieszynie.”
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowo-administracyjnym przy al. Piłsudskiego 12 w Tychach
Dodano: 2024-04-11 - Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
Dodano: 2024-03-29 - wykonanie termomodernizacji wraz z remontem budynku przy ul. Głogowskiej 9 w Gliwicach
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa dachu oraz montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku remizy OSP Janów
Dodano: 2024-03-19 - Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych – III części.
Dodano: 2024-03-15 - Remont elewacji bastei północnej wraz z wykonaniem drenażu opaskowego.
Dodano: 2024-03-11 - Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym barier ochronnych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 z podziałem na części. Część nr 2: Utrzymanie barier ochronnych
Dodano: 2024-03-04