Przetargi.pl
Remont muru dawnego Getta oraz przeniesienie altanki śmietnikowej na terenie Liceum Ogólnokształcącego nr XII przy ul. Siennej 53 w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5048588 , fax. 022 5048592
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5048588, fax. 022 5048592
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont muru dawnego Getta oraz przeniesienie altanki śmietnikowej na terenie Liceum Ogólnokształcącego nr XII przy ul. Siennej 53 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont muru dawnego Getta oraz przeniesienie altanki śmietnikowej na terenie Liceum Ogólnokształcącego nr XII przy ul. Siennej 53 w Warszawie w zakresie: 1.rozebrania istniejącej altanki śmietnikowej, 2.usunięcia tynku z muru, 3.przeniesienia fragmen
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: a)Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności budowlanej i należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. b)Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej - oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik do SIWZ, metodą kalkulacji szczegółowej. Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe z narzutami. Ceny jednostkowe i wszystkie wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kosztorys powinien zawierać stawkę roboczogodziny i wysokość narzutów(patrz część IX SIWZ). 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami o nazwie zadania, całkowitej wartości, terminie wykonywania, o treści zgodnej ze worem stanowiącym załącznik nr 3. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 3 pkt 1. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze worem stanowiącym załącznik nr 5. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 3 pkt 2. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. UWAGA! WAŻNE! 1.Wykonawca składając ofertę powinien sprawdzić, czy do oferty dołączył wszystkie dokumenty i oświadczenia o których mowa w części V Specyfikacji, jak również zgodność dokumentów i oświadczeń z wymaganiami zamawiającego a w szczególności: daty wystawienia dokumentów, treść referencji ( zakres robót, wartość robót ), zakres uprawnień itp. 2.W przypadku gdy wykonawca ma wątpliwości dotyczące zapisów Specyfikacji, może zadać zamawiającemu pytanie na zasadach określonych w części VI Specyfikacji. 3.W przypadku nie złożenia, wymaganych przez zamawiającego, dokumentów lub oświadczeń albo złożenie dokumentów lub oświadczeń zawierających błędy zamawiający, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwie do złożenia właściwych dokumentów lub oświadczeń w wyznaczonym terminie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach