Przetargi.pl
Remont mostu żelbetowego przez rów Konecki (rzeka Kodenianka) w miejscowości Lubiczyn w ciagu drogi wojewódzkiej nr 818; Przewłoka-Wyryki-Adampol, w km 6+698

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, ul. Wojska Polskiego 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3542314 , fax. 083 3541694
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie
    ul. Wojska Polskiego 21 21
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 083 3542314, fax. 083 3541694
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu żelbetowego przez rów Konecki (rzeka Kodenianka) w miejscowości Lubiczyn w ciagu drogi wojewódzkiej nr 818; Przewłoka-Wyryki-Adampol, w km 6+698
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu mostu żelbetowego przez rów Konecki (rzeka Kodenianka) w miejscowości Lubiczyn w ciągu drogi wojewódzkiej nr 818; Przewłoka - Wyryki - Adampol, w km 6+698. 2.Zakres robót obejmuje: 1)Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: -zabezpieczenie i oznakowanie robót zgodnie z projektem tymczasowej organizacji na czas prowadzenia robót remontowych oraz towarzyszących; -przed przystąpieniem do robót związanych z remontem mostu Wykonawca dowiąże rzędne wysokościowe w projekcie do wysokościowego układu państwowego; -demontaż poręczy stalowych H=0,92m; -rozebranie beleczek poręczowych płyty pomostu; -rozebranie nawierzchni, betonu ochronnego oraz izolacji na jezdni ( most oraz dojazdy); -rozebranie skrzydeł przyczółków z pozostawieniem istniejącego zbrojenia; -rozebranie urządzeń odwodnienia i schodów dla obsługi; 2)Roboty remontowe: -wykonanie remontu płyty pomostu poprzez: -oczyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonu, wykonanie robót naprawczych ubytków betonu zaprawami PCC oraz antykorozyjne zabezpieczenie powierzchni betonu powłokami; -remont korpusów przyczółków poprzez: oczyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonu, wykonanie robót naprawczych ubytków betonu zaprawami PCC oraz antykorozyjne zabezpieczenie powierzchni betonu powłokami; -wykonanie żelbetowych płaszczy na korpusach przyczółków;-przygotowanie konstrukcji korpusów przyczółków do wykonania skrzydeł wraz z osadzeniem kotew; -deskowanie i zbrojenie konstrukcji skrzydeł; -betonowanie konstrukcji skrzydeł; -przygotowanie płyty pomostu do wykonania nadbetonu wraz z osadzeniem kotew; -deskowanie i zbrojenie płyty pomostu oraz oparcia płyt przejściowych; -betonowanie konstrukcji nadbetonu płyty pomostu wraz z oparciami płyt przejściowych; -deskowanie płyt przejściowych;-wykonanie z papy zgrzewalnej izolacji płyty pomostu wraz z poziomym drenażem podłużnym oraz poprzecznym wykonanym z geowłókniny z grysem bazaltowym otoczonym żywicą epoksydową; -deskowanie i zbrojenie kap chodnikowych oraz osadzenie kotwi do zamocowania słupków barier ochronnych; -betonowanie kap chodnikowych; -betonowanie betonem C25/30 płyt przejściowych; -wykonanie drenażu z rur PCV fi. 110 mm (za płytami przejściowymi) odwadniającego nasyp drogowy za płytami przejściowymi, z odprowadzeniem wody do prefabrykowanych wylotów; -montaż mostowych barier ochronnych na beleczkach podporęczowych oraz kapach chodnikowych; -wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej nad płytą przejściową; -wykonanie podbudowy nad płytą przejściową; -wykonanie nawierzchni bitumicznej dla ruchu KR 4 na moście i na długości płyt przejściowych: a) warstwa ścieralna z AC8S PMB45/80-55 - gr. 4cm; b) warstwa wiążąca z AC16W PMB25/60-55 - gr. 5cm; -wykonanie nawierzchni bitumicznej dla ruchu KR 4 na dojazdach do mostu: a) warstwa ścieralna z AC8S PMB 45/80 - 55 - 5cm; b) warstwa wyrównawcza z AC16 PMB 25/60 - 55 o zmiennej grubości minimum - 3cm; c) frezowanie korekcyjne nawierzchni istniejącej na grubość do 5cm; d) istniejące konstrukcja drogi; -wykonanie konstrukcji poboczy dojazdów: kruszywo łamane stabilizowane mechaniczne 0/63 mm gr.20cm, szerokości 1,50 m; -wykonanie dylatacji bitumicznej typu (Tarco) 30x4 cm; -wykonanie dylatacji na styku płyty pomostu z belkami podporęczowymi skrzydeł: a) pianka poliuretanowa, b) taśma dylatacyjna zamykająca rozprężna - np. typu Tricosal MKN 20; c) masa zalewowa np. CARBITEX ZP lub Laterbit Bg; -wykonanie uszczelnienia 2x4 cm kitem asfaltowym Laterbit Bg, styku kap chodnikowych z nawierzchnią bitumiczną jezdni na wysokości warstwy ścieralnej; -wykonanie nawierzchni kap chodnikowych oraz beleczek podporęczowych gr. 6 mm z emulsji asfaltowej i kruszywa łamanego o gr. 6 mm; -umocnienie stożków dyblami betonowymi gr. 12 cm ułożonymi na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm opartymi na ławach fundamentowych umocnienia stożków; -wykonanie odwodnienia mostu tj.: a) kiniet betonowych na mokro, b) ścieków skarpowych typ korytkowy, c) ścieków skarpowych typ trapezowy, d) wylotów ścieku skarpowego wg KPED karta 01.29; -połączenie istniejących barier drogowych z nowymi na obiekcie; -wykonanie schodów dla obsługi; -wykonanie odmulenia koryta rzeki do rzędnej 96.02 m npm na odcinku 5,0 m przed i 6,0 m za mostem w granicach pasa drogowego;-wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej; -przekazanie obiektu mostowego do eksploatacji. 3.Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie wykonawczym, czasowej organizacji ruchu, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w kosztorysie ofertowym, przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określania ilości robót. 4.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie, stanowiącego załącznik dokumentacji projektowej. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. 6.Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami. 7.Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi 3 lata od daty odbioru ostatecznego. 8.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie remontu przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w ST, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. Wielkość lub zakres zamówienia: 493.984,51 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665) t.j. polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach