Przetargi.pl
Remont mostu w ulicy Dubois, w Łodzi

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6384959, 6384911 , fax. 042 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 175 175
    90-447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6384959, 6384911, fax. 042 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu w ulicy Dubois, w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje między innymi: a) Remont mostu drogowego w ciągu ul. Dubois na rzece Olechówce w Łodzi, b) Planowany remont ma charakter utrzymaniowy, jego celem jest zahamowanie dalszej degradacji obiektu i przywrócenie jego pierwotnych parametrów użytkowych. W ramach remontu nie przewiduje się zmiany gabarytów mostu, jego geometrii ani też światła poziomego i pionowego. W ramach zadania przewiduje się: 1) rozbiórkę lub demontaż elementów wyposażenia mostu tj.: nawierzchni jezdni i chodników, krawężników betonowych, stalowych barier, wpustów mostowych i izolacji, 2) rozbiórkę elementów konstrukcji mostu tj.: gzymsów na płycie i skrzydełkach przyczółków, betonu wypełniającego chodniki, wierzchniej warstwy betonu płyty przęsła, wierzchnich warstw skrzydełek i ścianek zaplecznych przyczółków, 3) rozbiórkę elementów drogi na dojazdach tj.: nawierzchni chodników, nawierzchni i warstw podbudowy jezdni oraz krawężników betonowych, 4) częściową rozbiórkę istniejącego umocnienia koryta rzeki pod mostem oraz umocnień skarp w bezpośrednim pobliżu obiektu, 5) oczyszczenie przez odkucie warstw uszkodzonych i piaskowanie powierzchni boków i spodu płyty oraz czoła i skrzydełek przyczółków, 6) wykonanie nowych elementów konstrukcji mostu tj.: nadbetonu płyty przęsła,wierzchnich warstw skrzydełek i ścianek zaplecznych przyczółków, gzymsów na płycie i skrzydełkach przyczółków oraz betonu wypełniającego chodniki, 7) wykonanie nowych płyt najazdowych za przyczółkami, 8) wykonanie nowych elementów wyposażenia mostu tj.: izolacji płyty przęsła i płyt najazdowych, warstwy ochronnej na płytach najazdowych, warstw nawierzchniowych na jezdni i chodnikach, krawężników kamiennych, wpustów mostowych oraz barieroporęczy stalowych, 9) wykonanie nowych warstw drogi na dojazdach tj.: warstw podbudowy, warstw nawierzchniowych na jezdni i chodnikach oraz krawężników betonowym, 10) odtworzenie umocnienia koryta rzeki pod mostem oraz regulacja i odtworzenie umocnień skarp w bezpośrednim pobliżu obiektu, 11) wykonanie napraw powierzchniowych na powierzchniach bocznych i spodzie płyty przęsła oraz na czole i skrzydełkach przyczółków, oraz zabezpieczenie tych powierzchni preparatami do powierzchniowego zabezpieczenia betonu, 12) wykonanie zabezpieczenia szczelin dylatacyjnych. c) remont realizowany będzie etapowo (połówkami mostu) z zachowaniem ciągłości (w systemie wahadłowym )ruchu kołowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II SIWZ dokumentacja projektowa. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny w ramach przedmiotu zamówienia do: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługę w trakcie realizacji, inwentaryzację powykonawczą z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz z docelową organizacją ruchu); b) zapewnienia obsługi laboratoryjnej dla wykonywania badań przewidzianych w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; c) sporządzania i przedstawiania do akceptacji Zamawiającemu projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych d) stosowania się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; e) zorganizowania i zabezpieczenia terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, f) zapewnienia stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymania w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót; g) wykonywania wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót oraz wynikających z dostępu do miejsca robót, h) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy Prawo budowlane); i) wbudowywania materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; j) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, k) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) oraz zapisami w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; l) wykonania inwentaryzacji powykonawczej z planszą zbiorczą uzbrojenia (w formie drukowanej i na płycie CD) i przekazania Zamawiającemu. m) oznakowania miejsca robót tablicami informacyjnymi ( w załączeniu wzory tablic) n) wykonanie oznakowania z informacją o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac, wraz z określeniem zakresu utrudnień w ruchu pieszym oraz kołowym w terminie 5 dni przed rozpoczęciem robót. o) zapewnienia sobie we własnym zakresie dostawy wody i prądu w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz będzie ponosił koszty ich zużycia. p) zapewnienia ciągłości ruchu kołowego (w systemie wahadłowym ) poprzez realizację remontu etapowo (połówkami mostu). W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, Kodeksu cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.1. Warunki Ogólne: 1.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 1.2. Warunki szczegółowe Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy: 1.2.2. Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/zakończył roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na: budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie obiektów mostowych (tj. most, wiadukt, estakada, kładka ), o wartości minimum 400.000,00 zł brutto w ramach jednego lub dwóch zamówień. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w pkt. 1.1.1. oraz 1.2. muszą spełniać wykonawcy łącznie, natomiast żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 ustawy. 1.3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne, określone w pkt 1.1. 2.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Formularzem Nr 2. 2.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.1.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymienione w pkt 2.1.1,winno być złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w imieniu wszystkich Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 2.1.2 i 2.1.3 - musi złożyć każdy Wykonawca, 2.2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe, określone w pkt 1.2. Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku. Doświadczenie Wykonawcy Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Formularzem Nr 3. - Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie. 2.3. Forma złożonych dokumentów 2.3.1. Załączone do oferty dokumenty mogą być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach