Przetargi.pl
Remont mostu w miejscowości Zębowice przy ul. Eichendorffa

Gmina Zębowice ogłasza przetarg

  • Adres: 46-048 Zębowice, ul. Murka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 216 076 , fax. 077 4216076 w. 36
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zębowice
    ul. Murka 2
    46-048 Zębowice, woj. opolskie
    tel. 774 216 076, fax. 077 4216076 w. 36
    REGON: 54611800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebowice.pl oraz www.zebowice.biuletyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu w miejscowości Zębowice przy ul. Eichendorffa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu istniejącego obiektu mostowego zlokalizowanego w ciągu ul. Eichendorffa w Zębowicach na rzece Libawa, położonego na terenie miejscowości Zębowice, gmina Zębowice, powiat oleski, województwo opolskie. Istniejący obiekt mostowy jest obiektem jednoprzęsłowym, o konstrukcji żelbetowej, płytowej, wolnopodpartej. Rozpiętość teoretyczna przęsła wynosi 10,03m, a długość całkowita obiektu wynosi 10,63m. Podstawowe parametry istniejącego obiektu: - długość całkowita 10,63m, - szerokość całkowita 8,90m, - szerokość jezdni na obiekcie 6,00m, - szerokość chodników na obiekcie 2x1,15m. Ustrój nośny stanowi płyta żelbetowa o stałej wysokości 65 cm oparta bezpośrednio na przyczółkach. Pod obiektem, którego światło wynosi 9,43m, przepływa rzeka Libawa. Ze względu na ukształtowanie koryta rzeki (obiekt znajduje się na zakolu rzeki) koryto znajduje się przy podporze nr 1. W przekroju poprzecznym na obiekcie znajduje się jezdnia o szerokości 6,0m oraz obustronne wyniesione klapy na których znajdują się chodniki o szer. 1,15m. Grubość nawierzchni bitumicznych na obiekcie jest zmienna i wynosi od 15 do 20cm. Na krawędzi obiektu znajdują się gzymsy żelbetowe o szer. 35cm które są monolitycznie połączone z ustrojem nośnym. Do gzymsów zamocowano balustradę o wysokości 1,05m składającą się ze słupków żelbetowych o wymiarze 15x15cm w rozstawie co 2,0-2,5m oraz przeciągów poziomy z rur stalowych. Obiekt oparto na przyczółkach żelbetowych posadowionych pośrednio za pomocą jednego rzędu pali żelbetowych prefabrykowanych o przekroju 30x30cm. Rozstaw pali jest zmienny. Do korpusu doczepiono krótkie podwieszone skrzydełka żelbetowe. Na podstawie przeprowadzonego przeglądu obiektu mostowego stwierdzono, że obiekt jest w stanie niedostatecznym. Głównym elementem stanowiącym niebezpieczeństwo dla użytkowników oraz konstrukcji obiektu jest znaczące podmycie podpory nr 1 obiektu. Woda całościowo podmyła podporę odsłaniając pale żelbetowe na wysokości około 30cm. W głąb woda spenetrowała nasyp na około 0,5m. Ponadto stwierdzono na obu dojazdach do obiektu znaczące osiadanie nasypu drogowego które wskazywało obustronnie uskoki o wysokości 5cm na długości 0,5m. Stwierdzono również znaczące przecieki oraz wykwity na ustroju nośnym, w szczególności na bocznych ścianach ustroju nośnego, stanowiące o zdegradowaniu zabezpieczeń antykorozyjnych ustroju nośnego. Ponadto przy obiekcie znajduje się wylot z kanalizacji deszczowej o średnicy wewnętrznej 60cm u którego podstawy stwierdzono znaczące rozmycie gruntu o głębokości powyżej 1,0m. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1.1. Roboty rozbiórkowe: W ramach prac rozbiórkowych należy: - rozebrać całość nawierzchni na ustroju nośnym; - rozebrać balustrady; - rozebrać izolację przeciwwilgociową ustroju nośnego; - rozebrać gzymsy zewnętrzne ustroju nośnego oraz skrzydeł; - rozebrać nawierzchnię i częściowo nasyp przy obiekcie aby umożliwić wykonanie drenażu nad przyczółkiem; - rozebrać warstwę ścieralną nawierzchni w zakresie umożliwiającym dowiązanie się do istniejących nawierzchni projektowaną niweletą; - oczyścić górną powierzchnię ustroju nośnego oraz skrzydeł z luźnych elementów betonu wraz z usunięciem wystających prętów zbrojeniowych wystawionych do gzymsów; - oczyścić dolne i boczne powierzchnie ustroju nośnego oraz oczyścić powierzchnie zewnętrzne przyczółków z luźnych elementów betonowych; - oczyścić poprzez piaskowanie wszystkie widoczne pręty zbrojeniowe; - usunąć narzuty piaszczyste pod obiektem. Po usunięciu nawierzchni drogowych skuciu gzymsów oraz oczyszczeniu ustroju nośnego Wykonawca wykona inwentaryzację sytuacyjną i wysokościową ustroju nośnego oraz skrzydeł obiektu i przekaże raport geodezyjny Projektantowi w celu weryfikacji przyjętej niwelety. 1.2. Roboty remontowe Do zakresu prac remontowych należy: 1) Ustrój nośny Po oczyszczeniu ustroju nośnego w tym prętów zbrojeniowych należy zabezpieczyć antykorozyjnie pręty zbrojeniowe, a następnie odtworzyć otulinę prętów zaprawą PCC. Na górnej powierzchni ustroju nośnego należy wykonać spadki poprzeczne (2% do osi odwodnienia) i podłużne (5% do osi obiektu) zapewniające prawidłowe odprowadzanie wody z poziomu izolacji. Na tak przygotowanej powierzchni ustroju nośnego należy wykonać izolację przeciwwilgociową w postaci papy termozgrzewalnej o grubości min. 5mm. Pod kapami (od krawędzi obiektu do osi odwodnienia) należy wykonać dodatkową warstwę papy termozgrzewalnej. 2) Podpory Po oczyszczeniu podpór w tym prętów zbrojeniowych należy zabezpieczyć antykorozyjnie pręty zbrojeniowe, a następnie odtworzyć otulinę prętów zaprawą PCC. Za przyczółkiem należy wykonać drenaż w postaci rury karbowanej PCV-U z otworami 1,5x5mm z perforacją na całym obwodzie otoczonej grysem 8/16. Grys należy układać w zabezpieczeniu przed zamulaniem w postaci geowłókniny. Rurę drenarską należy ułożyć ze spadkiem 3% w stronę wody dolanej. W przypadku kolizji z konstrukcją skrzydła należy wykonać obwód o średnicy 120mm a wylot z drenażu na skarpie umocnić kamieniem na zaprawie. Istniejące rurki drenarskie wystające przed przyczółek należy usunąć a pozostałe otwory zaślepić. Ponadto podporę nr 1 należy zabezpieczyć przed dalszym podmywaniem poprzez ułożenie mieszanki betonowej C10/15 z szczególnym zwróceniem uwagi na dokładne wypełnienie przestrzeni między palami i dokładne zawibrowanie betonu. Przed przyczółkiem beton ułożyć w spadku 1:1 i umocować zatopionym w betonie kamieniem o grubości min. 10cm. Istniejące pale drewniane pozostawić chyba, że będą kolidowały z umocnieniem kamieniem. W takim przypadku pale skrócić w minimalnym zakresie. Zabezpieczenie tymczasowe przed napływem wody wg projektu technologicznego przygotowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Projektanta. 1.3. Klapy chodnikowe Na długości ustroju nośnego oraz skrzydeł zaprojektowano klapy chodnikowe o szerokości całkowitej 1,45m nie zmieniając przy tym szerokości całkowitej istniejącego obiektu. Na kapach wykształtowano spadki poprzeczne do osi odwodnienia 3%. Od strony zewnętrznej kapę zakończono deską gzymsową polimerobetonową o wysokości 60cm i nadanej kolorystyce RAL5015
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221110-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się : 1) Wypełniony załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców). 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują). 6) Wypełniony załącznik Nr 5 - wzór oświadczenia dotyczący RODO. 7) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wg wzoru załącznika Nr 8 ). 9) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg wzoru załącznika Nr 7 ). 10) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 11) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach