Przetargi.pl
Remont mostu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 819 w m. Sosnowica na rzece Piwonia km 19+147

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 825 721 793
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
    ul. Lubelska 60
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721635, 5721151, fax. 825 721 793
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 819 w m. Sosnowica na rzece Piwonia km 19+147
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegające na: wykonaniu remontu mostu drogowego przez rz. Piwonia w ciągu drogi wojewódzkiej nr 819 relacji Parczew – Sosnowica – Kołacze – Łowcza – Wola Uhruska w m. Sosnowica w km 19+147 oraz odtworzenie nawierzchni chodnika na moście i kładce przez kanał Wieprz-Krzna w m. Sosnowica km 19+095 2. Zakres robót dotyczy remontu mostu drogowego przez rz. Piwonia w ciągu drogi wojewódzkiej nr 819 relacji Parczew – Sosnowica – Kołacze – Łowcza – Wola Uhruska w m. Sosnowica w km 19+147 oraz odtworzenie nawierzchni chodnika na moście i kładce przez kanał Wieprz-Krzna w m. Sosnowica km 19+095 i obejmuje: 2.1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 2.2. Organizacja i zabezpieczenie robót 2.3. Rozbiórka elementów dróg 2.4. Rozbiórka elementów betonowych 2.5. Rozbiórka elementów stalowych 2.6. Wykonanie wykopów w gruncie kat. III z transportem urobku na odkład 2.7. Zbrojenie betonu stalą BSt 500 2.8. Wiercenie otworów w betonie i krawężniku 2.9. Polimerowe deski gzymsowe 2.10. Beton ustroju niosącego klasy C25/30 w elementach o grub.<60cm 2.11. Beton fundamentów klasy C 25/30 w deskowaniu 2.12. Beton podpór klasy C 25/30 w elementach o grub. <60cm 2.13. Beton klasy C 12/15 2.14. Zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem 2.15. Izolacja z papy zgrzewalnej 2.16. Krawężnik mostowy kamienny 18x20 2.17. Nawierzchnio-izolacja na chodnikach na mostach i kładce 2.18. Sączki odwadniające 2.19. Wykonanie drenażu 2.20. Wykonanie konstrukcji stalowej wsporników wodociągu 2.21. Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej 2.22. Montaż barier na moście 2.23. Oczyszczenie strumieniowo – ścierne powierzchni betonowych 2.24. Naprawa ubytków betonu zaprawami PCC przy głęb. do 10cm 2.25. Zabezpieczenie antykorozyjne betonu szlamem PCC grub. 3mm 2.26. Powierzchniowe zabezpieczenie betonu powłoką malarską 2.27. Iniekcja i naprawa rys o rozwartości >0,3mm 2.28. Izolacja lepikiem na zimno 2-krotnie 2.29. Wykonanie schodów betonowych prefabrykowanych na skarpach nasypów 2.30. Umocnienie stożków kostką betonową na podsypce z zalaniem szczelin zaprawą cementową 2.31. Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gruncie kat. II 2.32. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy 50cm 2.33. Podbudowa z betonu asfaltowego grubości 7cm 2.34. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych 2.35. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego – grubość warstwy 5cm 2.36. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego – grubość warstwy 4cm 2.37. Ustawienie krawężników kamiennych na ławie betonowej 2.38. Wykonanie nasypów z gruntu kat. II z transportem i pozyskaniem gruntu 2.39. Humusowanie z obsianiem skarp gr. humusu do 15 cm 2.40. Bariery ochronne stalowe drogowe 2.41. Nawierzchnia chodnika z płyt betonowych 2.42. Oznakowanie poziome 2.43. Ułożenie ścieków z elementów żelbetowych Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych Wykonawca wykona szczegółową niwelację jezdni na moście i dojazdach, niezbędną w celu odtworzenia istniejących rzędnych po wykonaniu prac remontowych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zatrudnienia na swój koszt nadzoru właścicielskiego związanego z prowadzeniem robót w okolicy występujących urządzeń obcych (sieci elektroenergetyczne, wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, telekomunikacyjne i itp.) 3. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie wykonawczym, czasowej organizacji ruchu, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w tabeli elementów rozliczeniowych i przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określania ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na postawie projektu wykonawczego oraz SST. 4. Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SIWZ i dokumentacją projektową w terminie umownym. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji robót i w jego okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie, stanowiącego załącznik dokumentacji projektowej. Jeżeli Wykonawca nie zamierza przy prowadzeniu robót korzystać z projektu organizacji ruchu stanowiącego załącznik dokumentacji projektowej zobowiązany jest do opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót we własnym zakresie, zatwierdzenia go przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich i stosowania w trakcie realizacji robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje inspektorowi nadzoru prawo do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w ofercie. 10.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133 z późn. zm.). Dokumentacja geodezyjno kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania jej we właściwym miejscowo Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej oraz dostarczenia jej Zamawiającemu również w wersji elektronicznej w formacie PDF i DXF. 11. Wykonane przez Wykonawcę zamówienie (roboty budowlane) objęte będą rękojmią na okres czasu wynikający ze złożonej oferty (zgodnie z pkt. XV SIWZ). 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXI.5. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, projekcie wykonawczym, przedmiarze, kosztorysie ofertowym itp. - zaproponowane w ofercie pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 20 000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie do banku PKO Bank Polski S.A. na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt. 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (tj. Dz. U z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), Zamawiający zaleca aby treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, wskazywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń (wzór załącznika B i C) stanowiących potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączoną Tabelą Elementów Rozliczeniowych (TER) (wzór – zał. A1) c) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór zał. G). d) Załącznik do druku oferty dot. rozwiązań równoważnych (w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych) (wzór – Zał. H). e) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. f) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. g) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach