Przetargi.pl
Remont mostu w ciągu drogi powiatowej 2131 O ul. Arki Bożka w Kolonowskiem JNI obiektu: 30004510

Powiat Strzelecki (MP) ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4401703, 4401783 , fax. 077 4401701
  • Data zamieszczenia: 2011-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki (MP)
    ul. Jordanowska 2 2
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4401703, 4401783, fax. 077 4401701
    REGON: 53141223700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu w ciągu drogi powiatowej 2131 O ul. Arki Bożka w Kolonowskiem JNI obiektu: 30004510
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest remont mostu drogowego zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej 2131 O ul. Arki Bożka w Kolonowskiem JNI obiektu 30004510. Istniejący obiekt to most drogowy o konstrukcji dwuprzęsłowej, dwubelkowej. Schemat statyczny belki ciągłej. Konstrukcja zespolona stalowo - żelbetowa, zdylatowana na końcach pomostu. W przekroju poprzecznym jest jezdnia o szerokości 3,70 m z monolitycznymi zabudowanymi chodnikami, zabezpieczonymi stalową opaską. Nawierzchnia na obiekcie wykonana jest z mieszanki mineralno - bitumicznej o grubości około 4 cm. Ustrój nośny mostu stanowi zespolona konstrukcja płytowo - belkowa, stalowo - żelbetowa. Przekrój poprzeczny stanowią dwa stalowe dźwigary blachownicowe o wysokości 66 cm w rozstawie 3,00 m. Dźwigary stężone są poprzecznicami z dwuteowników IPN 260 w rozstawie 3,33 m. Na dźwigarach wsparta jest płyta żelbetowa o grubości 26 cm z obustronnymi wspornikami żelbetowymi o wysięgu 0,30 m. Ustrój nośny wsparty jest na betonowych przyczółkach masywnych poprzez stalowe łożyska oraz na filarze pośrednim posadowionym na ośmiu prefabrykowanych palach żelbetowych. Nasypy drogowe na dojazdach do mostu ograniczone są pionowymi skrzydłami długości 5,16 m równoległymi do osi drogi. Most posiada stalową balustradę o wysokości 1,04 m wykonaną z profili stalowych. Na obiekcie podwieszona jest sieć wodociągowa. Podstawowe parametry mostu: - rozpiętość teoretyczna Lt = 2 x 13,32 m, - długość całkowita pomostu Lp = 27,74 m, - długość całkowita obiektu Lc = 38,06 m, - kąt skrzyżowania obiektu z przeszkodą a = 720, - rodzaj przeszkody: rzeka Mała Panew. Projektowane prace remontowe obiektu mostowego. Remont obiektu mostowego polega na: - podbudowie podmytego filara pośredniego zbrojonym betonem C30/37, - oczyszczeniu i naprawie zaprawami PCC powierzchni przyczółków i filara pośredniego, - malowaniu powierzchni dźwigarów, poprzecznic i łożysk, - naprawie balustrady (uzupełnieniu i prostowaniu elementów, malowaniu), - wymianie warstw nawierzchni na obiekcie i dojazdach do obiektu. Szczegółowy zakres robót przestawia Przedmiar robót. Charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia. Zamówienie pn.: Remont mostu w ciągu drogi powiatowej 2131 O ul. Arki Bożka w Kolonowskiem JNI obiektu: 30004510 realizowane będzie na podstawie dokumentacji kontraktowej, którą stanowią: - projekt budowlano - wykonawczy - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST wykonania i odbioru robót - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy objęte wynagrodzeniem ryczałtowym. Organizacja placu budowy i zaplecza w zakresie kontraktowym i doprowadzenie zaplecza budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. Zabezpieczenie placu budowy i robót wraz z ich ubezpieczeniem. Ochrona dóbr i obiektów osób trzecich zlokalizowanych bezpośrednio wokół placu budowy. Zabezpieczenie sieci i urządzeń w obrębie robót przed ich uszkodzeniem. Zabezpieczenie zieleni nie podlegających wycince w obrębie robót. Spełnienie obowiązków wykonawcy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), w tym w zakresie obowiązków kierownika budowy. Opracowanie i zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych i wymaganych w tym zakresie uzgodnień. Opracowany projekt i przyjęte rozwiązania w zakresie organizacji ruchu winny być zgodne z projektem budowlano - wykonawczym oraz właściwą technologią wykonania robót. Wykonawca winien spełnić wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. nr 177 poz. 1729 z dnia 14.10.2003r.) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzaniem. Na czas trwania robót przewiduje się całkowite wyłączenie remontowanego obiektu z ruchu kołowego. Oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z jego utrzymaniem. Zapewnienie nadzoru ze strony właścicieli urządzeń obcych zlokalizowanych na obiekcie - na podstawie i zgodnie z wydanymi uzgodnieniami właścicieli tych urządzeń. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót. Realizowanie prac zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego Programem zapewnienia jakości PZJ. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w tym Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. Kontrola i odbiór robót. Zamawiający dokona kontroli jakości wykonywanych robót na każdym ich etapie zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną SST będącą załącznikiem do SIWZ. Odbiór ostateczny robót Zasady odbioru ostatecznego robót. Odbiór ostateczny polega na finalnej ocenie rzeczywistego wykonania robót w odniesieniu do ich ilości, jakości i wartości przedmiotu zamówienia. Całkowite zakończenie robót oraz gotowość do odbioru ostatecznego będzie stwierdzona przez Wykonawcę powiadomieniem na piśmie o tym fakcie Zamawiającego. Odbiór ostateczny robót nastąpi w terminie ustalonym w dokumentach umowy, licząc od dnia potwierdzenia przez Zamawiającego zakończenia robót. Odbioru ostatecznego robót dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej, ilościowej, wartościowej, ocenie wizualnej oraz zgodności wykonania robót z dokumentacją kontraktową i przetargową. W toku odbiorów robót komisja zapozna się z realizacją ustaleń przyjętych w trakcie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, zwłaszcza w zakresie wykonania robót poprawkowych. W przypadku stwierdzenia przez komisję, że jakość wykonywanych robót nieznacznie odbiega od wymaganej dokumentacją projektową i przetargową z uwzględnieniem tolerancji i nie ma większego wpływu na cechy eksploatacyjne obiektu i bezpieczeństwo ruchu, komisja dokona potrąceń, oceniając pomniejszoną wartość wykonywanych robót w stosunku do wymagań przyjętych w dokumentach umowy. W przypadku, gdy wg komisji, roboty pod względem przygotowania dokumentacyjnego nie będą gotowe do odbioru ostatecznego, komisja w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczy ponowny termin odbioru ostatecznego robót. Wszystkie zarządzone przez komisję roboty poprawkowe będą zestawione wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. Termin wykonania robót poprawkowych wyznaczy komisja. Roboty zostaną uznane za wykonane jeśli zostaną one wykonane zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, SST, SIWZ i wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających. Szczegółowy zakres prac określony jest w: a) przedmiar robót - załącznik do SIWZ, b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne SST wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę jedynie na całość zamówienia. Zamawiąjacy nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach. 1. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty wynosi co najmniej 36 miesięcy. 2. Gwarancję jakości obejmować musi zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców i urządzeń. 3. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w gwarancyjnych przeglądach okresowych oraz odbiorze ostatecznym. 4. Termin gwarancji zaczyna bieg z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 5. W przypadku wystąpienia wad w przedmiocie umowy w okresie gwarancji wykonawca winien je usunąć na własny koszt i własnym staraniem w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. W przypadku nie dokonania naprawy, Zamawiający zleci naprawę osobom trzecim na koszt Wykonawcy. 7. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej (w tym podpunkcie)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442121000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 4.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 4. Wadium można wnieść także w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną