Przetargi.pl
Remont mostu w ciągu drogi krajowej nr 94 km 106+650 m. Radwanice

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-139 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 186
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3347370 , fax. 071 334 73 63, 367 17 69
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 186 186
    53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3347370, fax. 071 334 73 63, 367 17 69
    REGON: 01751157500082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu w ciągu drogi krajowej nr 94 km 106+650 m. Radwanice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Skrócony opis planowanego zamierzenia budowlanego: Przewidziany most do remontu to obiekt trójprzęsłowy z obustronnymi poszerzeniami. Przewidywany remont mostu obejmuje: -przebudowę kap chodnikowych; -wymianę nawierzchni i izolacji; -remont podpór; -uzupełnienie ubytków betonu; -zabezpieczenie powierzchni betonu; -ustawienie bariero-poręczy i barier; -umocnienie skarp i stożków. Roboty będą prowadzone dwuetapowo przy połówkowym zajęciu jezdni. W ramach tymczasowej organizacji ruchu należy wprowadzić sygnalizację świetlną trójwlotową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 7 500 zł (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne udziału w postępowaniu: I W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu, Wymagania określone w pkt I mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. II Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp: 1. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostaną jej powierzone lub przedstawić pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę proponowaną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, który powinien posiadać: -uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -aktualne zaświadczenie o przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa-minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Kierownika budowy oraz 5 lat doświadczenia przy realizacji zadań obejmujących ogólny staż pracy przy budowie/przebudowie mostów/wiaduktów. Kierownik budowy musi wykazać, że prowadził i ukończył, co najmniej 2 zadania polegające na budowie/ przebudowie/ remoncie drogowych obiektów inżynieryjskich (mosty, wiadukty) usytuowanych w ciągu dróg klasy min. G o wartości, co najmniej 500 000,00 zł każde.2. Potencjał techniczny -Wykonawca musi dysponować urządzeniami wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: - A. Urządzenia: - Dostęp do wytwórni betonu mostowego na kruszywie łamanym gwarantującej utrzymanie jednolitych, wysokich parametrów wytrzymałościowych - 1 szt. 4 Doświadczenie Wykonawcy - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował (zakończył) jako strona umowy, co najmniej 2 zadania, polegające na przebudowie/budowie/remoncie z wymianą izolacji obiektów inżynieryjskich (most, wiadukt) w ciągu dróg klasy min. G o wartości min. 500 000,00 zł brutto każde wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze roboty zostały wykonane należycie. 5. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: roboty nawierzchniowe, położenie kabli, obsługa geodezyjna i zabezpieczenie ciągłości ruchu. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na postawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust 2 ustawy Pzp. natomiast warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1)-3) ustawy Pzp muszą spełniać łącznie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy, Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III 2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o art. 24 ust.1, pkt 1)-9) ustawy Pzp oraz o art. 22 ust.1, pkt 1)-3) Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku o którym mowa w sekcji III 2) W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób 4. Wykaz urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w sekcji III 2). W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie urządzenia, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych urządzeń .5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), które potwierdza spełnienie warunku, o którym mowa w sekcji III 2). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 1 winny być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, w pkt 2 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione, w pkt 3-5 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, spośród Wykonawców, w stosunku, do którego niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 9. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty wykazane w pkt 1-8 winny być sporządzone: a) w języku polskim, -każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski b) z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, c) zgodnie z wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 10 Dokument musi być czytelny i podpisany przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Do oferty należy dołączyć: - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone, jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - Kosztorys ofertowy, - Oświadczenia i dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, przedstawione w pkt 1-8. - Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, otrzymać w siedzibie Zamawiającego po opłaceniu w kasie lub przesyłką pocztową za zaliczeniem pocztowym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach