Przetargi.pl
„Remont mostu przy ul. Mostowej w Bolesławcu”

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 323 258, , fax. 757 323 250
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    Armii Krajowej 12
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 323 258, , fax. 757 323 250
    REGON: 23082929800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont mostu przy ul. Mostowej w Bolesławcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont mostu przy ul. Mostowej w Bolesławcu w ciągu drogi powiatowej nr 2321D na odcinku ok. 104 m na działkach 159, 166 i 172, obręb 0003 Bolesławiec, powiat bolesławiecki w zakresie naprawy płyty mostowej oraz wymiany elementów wyposażenia mostu. Kod CPV: 45.23.32.20-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 45.23.31.41-9 – Roboty w zakresie konserwacji dróg. 45.23.31.42-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg. 45.22.11.11-3 – Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 2. Przewiduje się wykonanie, m.in. następujących robót budowlanych: 1) Rozbiórkę istniejących balustrad z płaskowników, 2) Rozbiórkę nawierzchni bitumicznej jezdni na obiekcie mostowym, 3) Rozbiórkę nawierzchni bitumicznej jezdni na dojazdach, 4) Rozbiórkę nawierzchni bitumicznej chodników na obiekcie mostowym, 5) Rozbiórkę nawierzchni chodników z kostki betonowej na dojazdach, 6) Rozbiórkę obrzeży betonowych w ciągu chodników na dojazdach, 7) Rozbiórkę istniejących krawężników betonowych w ciągu obiektu, 8) Rozbiórkę istniejących krawężników betonowych na dojazdach, 9) Rozbiórkę i frezowanie warstwy nadbetonu na płycie pomostowej, 10) Rozbiórkę żelbetowych kap chodnikowych, 11) Rozbiórkę izolacji bitumicznej na obiekcie, 12) Rozbiórkę istniejących stalowych sączków drenarskich pod kapą chodnikową, 13) Podniesienie przęseł mostu celem konserwacji łożysk oraz uzupełnienia ubytków betonów w oczepach z odtworzeniem kształtu, 14) Oczyszczenie i naprawę ubytków betonów przyczółków oraz podpór mostu zaprawami PCC, 15) Oczyszczenie i naprawę ubytków betonu belek głównych zaprawami PCC, 16) Oczyszczenie i naprawę ubytków betonu skrajnych poprzecznie zaprawami PCC wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym zbrojenia, 17) Oczyszczenie i naprawę ubytków betonu płyty pomostowej zaprawami PCC wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym zbrojenia, 18) Ułożenie siatki przeciwskurczowej na istniejącej żelbetowej płycie pomostowej, 19) Wykonanie warstwy profilującej istniejącej żelbetowej płyty pomostowej zaprawami PCC, 20) Wykonanie sączków drenarskich z tworzywa sztucznego w osi odwodnienia podłużnego obiektu, 21) Ułożenie izolacji termozgrzewalnej na powierzchni przęsła, 22) Montaż krawężników kamiennych na zaprawie niskokurczowej w ciągu obiektu mostowego, 23) Wykonanie żelbetowych kap chodnikowych wraz z montażem kotew dla balustrad, 24) Montaż prefabrykowanych desek gzymsowych, 25) Wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni na obiekcie, 26) Wykonanie nawierzchni chodników z żywic epoksydowych na obiekcie, 27) Wykonanie bitumicznych przykryć dylatacyjnych w osiach podpór w jezdni i chodnikach, 28) Wykonanie poprzecznych szczelin uszczelnionych kitem trwale elastycznym na kapach chodnikowych, 29) Montaż balustrad na obiekcie, 30) Montaż krawężników betonowych na dojazdach do obiektu, 31) Montaż obrzeży betonowych na dojazdach do obiektu, 32) Odtworzenie nawierzchni chodników z kostki betonowej na dojazdach do obiektu, 33) Odtworzenie konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej na dojazdach do obiektu, 34) Zabezpieczenie powierzchni betonowej podpór, przyczółków i powierzchni zewnętrznych skrajnych dźwigarów malarskimi powłokami ochronnymi, 35) Porządkowanie terenu pod obiektem i reprofilacja skarp w obrębie obiektu wraz z obsianiem skarp mieszanką traw. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, tj.: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Przedmiar robót, 3) Mapy poglądowe, 4) Rysunki, 5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem „Wadium – Remont mostu przy ul. Mostowej w Bolesławcu”. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji. Dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Dokument, o którym mowa w pkt. 5 ma być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie (nazwa) przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności dokumentu. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej „WADIUM” wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 10. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na wskazany rachunek bankowy musi wpłynąć najpóźniej przed terminem składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 11. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII pkt. 1 SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt 6 SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt. 2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach