Przetargi.pl
Remont mostu przez rzekę Wełniankę w ciągu drogi wojewódzkiej nr 816 odc. Dorohusk - Zosin w m. Dubienka w km 133+758 - Etap I.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka 18b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka 18b 18b
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu przez rzekę Wełniankę w ciągu drogi wojewódzkiej nr 816 odc. Dorohusk - Zosin w m. Dubienka w km 133+758 - Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. 2. Rozebranie nawierzchni z asfaltu lanego gr. 5 cm mechanicznie. 3. Rozebranie nawierzchni chodników z asfaltu lanego gr. 4 cm mechaniczn
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium do powyższego postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobą lub osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowo-mostowej, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowo-mostowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby/ób posiadającej/ych wymagane uprawnienia zdolnej/ych do wykonania zamówienia. W przypadku złożenia ofert na więcej niż jedno zadanie wykonawca winien dysponować minimum jedną osobą Wyżej wymieniona liczba osób pełniących funkcję kierownika budowy winna być zapewniona także w trakcie realizacji robót. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej: 1. Samochód samowyładowczy szt. 2, 2. Samochód do przewozu betonu szt. 1, 3. Samochód dostawczy szt. 1, 4. Agregat prądotwórczy szt. 1, 5. Sprężarka ciśnieniowa szt. 1, 6. Piła do betonu szt. 1, 7. Piła do asfaltu szt. 1, 8. Młot pneumatyczny, udarowy szt. 1, 9. Spawarka elektryczna, gazowa szt. 2 10. Mechaniczna giętarka do prętów zbrojeniowych szt. 1, 11. Palnik gazowy szt. 1, 12. Szlifierka kątowa elektryczna szt. 3, 13. Wiertarka elektryczna szt. 3, 14. Ładowarka szt.1, 15. Frezarka do asfaltu szt. 1, 16. Skrapiarka samojezdna szt. 1, 17. Szczotka mechaniczna szt. 1, 18. Samochód do przewozu asfaltu (termos) szt. 1, 19. Rozściełacz mas bitumicznych szt. 1, 20. Walec ogumiony samojezdny szt. 1, 21. Walec stalowy wibracyjny szt. 1, 22. Koparka szt. 1. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wykaz minimum 3 robót, zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonana należycie. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz osób , przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, zawierający informacje o: dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowo-mostowej wraz z załączoną kserokopią/kserokopiami uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, kserokopią/kserokopiami aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. 6) Wykaz potencjału technicznego. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1)Ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT) wraz z załączonym, kosztorysem ofertowym . 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach