Przetargi.pl
Remont mostu przez rz. Sanna, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Borów - Gorzyce w m. Borów, w km 12+471 ETAP II

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu przez rz. Sanna, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Borów - Gorzyce w m. Borów, w km 12+471 ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Remoncie mostu przez rz. Sanna, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Borów - Gorzyce w m. Borów, w km 12+471 ETAP II Zamówienie obejmuje: - oznakowanie strefy robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu; - roboty rozbiórkowe przyobiektowe w tym: rozbiórka umocnienia stożków, rozbiórka schodów technologicznych, rozbiórka ścieków skarpowych. - wykonanie dylatacji elastomerowych nad przyczółkami i filarami mostu, - zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonu przęseł, - naprawa i zabezpieczenie antykorozyjne bocznych powierzchni betonu przyczółków i filarów, - nawierzchnia chodników z żywic epoksydowych, - roboty wykończeniowe w tym: umocnienie skarp stożków, umocnienie powierzchni gruntu przy filarach, wykonanie ścieków skarpowych trapezowych oraz schodów technologicznych, - wykonanie chodników z kostki brukowej na odcinkach dochodzących do mostu. 1. Wykonawca przed złożeniem oferty przetargowej ma obowiązek zapoznania się w terenie z miejscem wykonania robót w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty jest w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót: DM 00.00.00; D 01.02.04; D 04.01.01; M 25.01.03; M 29.10.01; M 29.15.01; M 29.20.01; M 30.05.02; M 30.20.11; M 22.51.20; M 23.51.20; D 08.03.01; D 08.02.02. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 5. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 3 lata od daty odbioru ostatecznego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu rzeczowego i finansowego robót oraz PZJ (programu zapewnienia jakości), które przed przystąpieniem do wykonywania robót winien przedłożyć do akceptacji w siedzibie RDW PUŁAWY. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy).Wartość zamówienia: 165 206,00 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: a) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobą/osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowo - mostowej lub mostowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia, zdolnej do wykonania zamówienia. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remontom mostów, których zakres obejmował w szczególności: wykonanie dylatacji, zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych obiektu, wykonanie nawierzchni chodników z żywic epoksydowych, wykonanie elementów odwodnienia, wykonanie schodów terenowych - z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu - lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego (-ych) podmiotu (-ów) do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi w poniższej tabeli: LP. Nazwa i typ jednostki sprzętowej Wymagana minimalna ilość sztuk 1. Samochód samowyładowczy 1 2. Samochód dostawczy 1 3. Zagęszczarka płytowa 1 4. Agregat prądotwórczy 1 5. Sprężarka ciśnieniowa 1 6. Piła do betonu i asfaltu 1 7. Młot pneumatyczny, udarowy 1 8. Spawarka elektryczna, gazowa 1 9. Giętarka do prętów zbrojeniowych 1 10 Szlifierka kątowa 1 11 Wiertarka elektryczna 1 12 Koparka 1 4. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 1 roboty, o której mowa w pkt. V.2.2, zrealizowanej przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób, których mowa w pkt. V.2.1, przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności , zawierający informacje o: dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy branży drogowo-mostowej lub mostowej wraz z załączoną kserokopią/kserokopiami uprawnień budowlanych w specjalności drogo-mostowej lub mostowej oraz aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby(-ób) zdolnej (-ych) do wykonania zamówienia przez inny podmiot (-y) do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu (-ów) do jej (ich) udostępnienia. 5) Wykaz potencjału technicznego, o którym mowa w pkt V.2.3 . W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot (-y) do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu (-ów) do jego udostępnienia. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty 1) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie przedmiaru robót. 2) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom . 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 3. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. IX.2. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej (za zgodność z oryginałem) przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. IX.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach