Przetargi.pl
Remont mostu nr 20 na rzece Rudawka w m. Rudawa w ciągu drogi powiatowej nr 2129K Rudawa - Szklary - Jerzmanowice km 0 + 400

Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6221010 , fax. 012 6371063
  • Data zamieszczenia: 2014-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego
    ul. Włościańska 4 4
    30-138 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6221010, fax. 012 6371063
    REGON: 35157927000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu nr 20 na rzece Rudawka w m. Rudawa w ciągu drogi powiatowej nr 2129K Rudawa - Szklary - Jerzmanowice km 0 + 400
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest remont mostu nr 20 na Rudawce w Rudawie w ciągu drogi 2129K Rudawa - Szklary - Jerzmanowice w km 0+400 . Remont ma na celu przywrócenie nośności i poprawę stanu technicznego obiektu. Dotychczasowe właściwości funkcjonalno-użytkowe obiektu pozostają bez zmian. 2. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu. Istniejący most trzyprzęsłowy o schemacie statycznym belki swobodnie podpartej ma nośność nominalną 15 ton (obliczeniową wg ekspertyzy 7,5 tony i posiada przęsła o szerokości całkowitej 6,00 m i użytkowej 5,50 m. Łączna długość przęseł wynosi 19,56 m, a rozpiętości teoretyczne: 6,36 m + 6,27 m + 6,21 m. Most nie posiada chodników, krawężników, ani poboczy, a jedynie jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,00 m. Konstrukcja każdego przęsła jest monolityczna, żelbetowa i składa się z pięciu belek połączonych czterema poprzecznicami: dwiema podporowymi i dwiema przęsłowymi. Każde przęsło jest oparte na dziesięciu łożyskach stalowych płytowych stycznych. Podpory to przyczółki kamienne murowane z wapienia (ze skrzydłami wolnostojącymi z porfiru) i dwa filary murowane z wapienia. Stan techniczny obiektu został określony jako przedawaryjny, z uwagi na stan przęseł i filarów. 3. Zakres przedmiotu zamówienia. Docelowe parametry wiaduktu po odnowie: nośność 15 ton (z możliwością przejazdu za specjalnym zezwoleniem pojedynczych samochodów ciężarowych o rzeczywistej masie całkowitej 40 ton), przekrój poprzeczny bez zmian. W ramach zamówienia: przęsła obiektu zostaną poddane kompleksowemu remontowi. Istniejąca nawierzchnia wraz z izolacją poziomą zostanie zerwana, gzymsy i balustrady rozebrane. Powierzchnia przęsła zostanie wypiaskowana a luźne kawałki betonu skute. Powstałe ubytki betonu zostaną wypełnione zaprawami pcc. Strzemiona zewnętrzne, sączki, elementy dylatacji zostaną usunięte. Na każdym z przęseł zostanie wykonana nowa płyta żelbetowa zespolona z istniejącym pomostem i nowe belki podporęczowe. Liczba strzemion zewnętrznych zostanie zwiększona a ich zakotwienia zabezpieczone betonem ochronnym, na którym wykonana będzie izolacja pozioma i warstwy nawierzchni. Szczeliny dylatacyjne zostaną zabezpieczone. Dotychczasowy system odwodnienia powierzchniowego pozostaje bez zmian. Zdemontowane balustrady zostaną zastąpione nowymi. Na powierzchni obu filarów zostaną wykonane obwodowe płaszcze żelbetowe oparte na odsadzce fundamentu, obejmujące ich cały korpus. Prawy filar dodatkowo należy zabezpieczyć opaską kamienną. Oba przyczółki mają zostać zabezpieczone płaszczem żelbetowym na całej widocznej powierzchni aż po odsadzkę fundamentu znajdującą się pod powierzchnią gruntu i dodatkowo umocowane dwiema kotwami gruntowymi o długości 9,0 m przechodzącymi na wskroś przez mur. Stalowe łożyska na podporach należy wypiaskować i pomalować w celu zabezpieczenia przed korozją. W zakres wykonania przedmiotu zamówienia wchodzą ponadto: - sporządzenie projektu technologicznego zachowania urządzeń obcych, - zabezpieczenie urządzeń obcych przez okres trwania robót, - sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót łącznie z projektem całkowitego zamknięcia i projektem objazdu, - oznakowanie robót, organizacja ruchu, zamknięcie obiektu, oznakowanie i utrzymanie oznakowania objazdów. - pozyskanie ewentualnych koniecznych uzgodnień oraz decyzji administracyjnych, - kompleksowy remont obiektu wg: opracowania wykonanego przez Biuro Inżynierskie BTB pt. Remont mostu nr 20 na rzece Rudawka w miejscowości Rudawa w ciągu drogi powiatowej nr 2129K Rudawa - Szklary - Jerzmanowice, km 0+400, - inwentaryzacja zbrojenia odsłoniętego w trakcie robót, - inwentaryzacja powykonawcza obiektu, - wykonanie wszystkich innych prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonej realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach