Gmina Przasnysz ogłasza przetarg
- Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7522709 , fax. 029 7522709
- Data zamieszczenia: 2011-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przasnysz
ul. Św. St. Kostki 5 5
06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
tel. 029 7522709, fax. 029 7522709
REGON: 00054835400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT MOSTU NA RZECE MORAWKA W M. KARWACZ w KM: 0 + 940 DROGI GMINNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Istniejący most jest jednoprzęsłowy o schemacie statycznym przęsła jako belki wolnopodpartej o długości teoretycznej przęsła w osiach podparcia wynoszącej 14,50 m i długości całkowitej pomostu jezdnego 16,80 m. Szerokość pomostu w świetle drewnianych poręczy wynosi 7,00 m, na co składa się jezdnia o szerokości 6,00 m i obustronne chodniki po 0,50 m. Konstrukcję ustroju nośnego przęsła stanowią dźwigary dwuteowe 1550 mm, o długości po 15,80 m, w ilości 5 szt, rozstawionych poprzecznie w odstępach osiowych co 1,40 m i stężonych pomiędzy sobą poprzecznicami stalowymi z ceownika . Przęsło oparte jest na drewnianych oczepach podpór za pośrednictwem stalowych łożysk stycznych, przymocowanych do oczepów stalowymi bolcami. Pomost jezdny mostu wykonany jest z drewna. Wyposażenie mostu stanowią: - obustronny chodnik z pokładem z bali drewnianych o grubości 5 cm, ułożonym na drewnianych legarach poprzecznych 14 x 16 cm , rozstawionych wzdłuż mostu w odstępie co ok. 80 cm - jednym końcem na górnym pokładzie jezdnym, a drugim końcem na podłużnicy drewnianej o przekroju 14 x 16 cm, ułożonej na poprzecznicach drewnianych przy słupkach poręczy, - obustronna poręcz drewniana, o wysokości 110 cm ponad poziom chodnika, wykonana z krawędziaka 14 x 14 cm, słupki poręczy mocowane są do co 3-ciej, wydłużonej poprzecznicy pomostu. Podpory mostu stanowią pojedyncze jarzma, wykonane z jednego rzędu wbitych drewnianych pali, przechodzących ponad poziomem terenu w słupy o średnicy ok. 30 cm, zwieńczonych oczepem z obustronnie płazowanego okrąglaka o średnicy ok. 30 cm. Ilość słupów w podporze - 5 szt. Słupy nie są stężone ze sobą. Droga na dojazdach do mostu ma nawierzchnię bitumiczną. Most jest usytuowany pod kątem 90 stopni do osi podłużnej rzeki. Istniejący most ze względu na jego bardzo zły stan techniczny przewidziany jest do remontu. Remontowi będą podlegały wszystkie elementy mostu, z wyjątkiem pali stanowiących wgłębne fundamentowanie. Pale zostaną wykorzystane do posadowienia odtworzonych podpór i ścianki zaplecznej mostu. Wykorzystane zostaną stalowe belki ustroju nośnego przęsła, po wcześniejszym zabezpieczeniu antykorozyjnym, na których wykonany zostanie nowy pokład jezdny. 1. Most po remoncie zachowa swoje podstawowe parametry techniczne i będzie miał przywróconą nośność na klasę E obciążenia użytkowego PN-85/S-10030, co odpowiada obciążeniu pojazdem normatywnym 15 t. Parametry techniczne mostu: - rozpiętość teoretyczna - 14,50 m - długość pomostu jezdnego - 16,84 m - szerokości jezdni - 6,00 m, - obustronne chodniki o szerokości po 0,50 m. Jezdnia będzie mieć przekrój poprzeczny daszkowy ze spadkami po 2% nadanymi przez wykonanie wrębów w drewnianych poprzecznicach. 2. Podpory mostu i ścianki zapleczne. Podpory mostu zostaną odtworzone w dotychczasowym kształcie z dodatkowym stężeniem dwukierunkowym z ceownika stalowego. Słupy podpór wykonane zostaną ze stalowych profili zamkniętych o przekroju poprzecznym 250 x 250/6 mm, osadzonych na głowicach drewnianych pali. Drewniane pale po rozebraniu istniejącej podpory zostaną odkopane poniżej poziomu wody gruntowej do miejsca, gdzie występuje już zdrowe drewno i obcięte. Słupy ścianki zaplecznej oraz słupy podpór zostaną w swojej płaszczyźnie stężone ze sobą stalowymi stężniami z ceownika 200mm. Stężone zostaną również ze sobą podpory ze słupami ścianki zaplecznej za pomocą krzyżulców z ceownika 200 mm, tworząc w ten sposób konstrukcję przestrzenną - dodatkowo ją usztywniając. 3. Ustrój nośny z pokładem jezdnym i wyposażeniem Ustrój nośny przęsła mostu stanowią stalowe belki dwuteowe, uzyskane z wcześniejszej rozbiórki, o wysokości 550 cm, stężone ze sobą poprzecznicami z ceownika 300mm. Rozstaw poprzeczny belek został zachowany i wynosi 140 cm. Drewniany pomost jezdny zostanie wykonany z następujących konstrukcji: - drewniane poprzecznice, z krawędziaka 28 x 28 cm, ułożone poprzecznie na stalowych dźwigarach ustroju nośnego, w osiowych odstępach wzdłuż mostu co ok. 80 cm - pokład dolny jezdny z bali drewnianych podłużnych o gr. 10 cm, ułożonych na drewnianych poprzecznicach - pokład górny z bali drewnianych grubości 5 cm, układanych w jodełkę na pokładzie dolnym Wyposażenie mostu będzie stanowić: - obustronny chodnik z pokładem z bali drewnianych o grubości 5 cm - obustronna poręcz drewniana o wysokości 110 cm ponad poziom chodnika wykonana z krawędziaka 14 x 14 cm. Szczegółowy zakres robót opisany został w przedmiarze robót stanowiący załącznik SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa mostu w m. Kamyk
Dodano: 2016-07-22 - Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon Ożarów Mazowiecki w następującym zakresie: 1) bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości 2) roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego
Dodano: 2016-07-19 - PRZEBUDOWA MOSTU NA PRZEPUST W KOŁBIELI
Dodano: 2016-07-14 - PRZEBUDOWA MOSTU NA PRZEPUST W KOŁBIELI
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowa mostu JNI 01016055 w ciągu drogi powiatowej Nr 3312W Potworów - Rdzuchów - Kol. Bąków w km 3+933,36 (3+939) przez rów melioracyjny w miejscowości Rdzów
Dodano: 2016-06-02 - Budowa obiektu inżynierskiego w ciągu drogi powiatowej nr 2918W Biała - Dziarnowo - Proboszczewice na rzece Wierzbica w m. Dziarnowo w km 2+422
Dodano: 2016-06-02 - Wykonanie urządzeń ochrony przeciwpowodziowej polegającej na rozbiórce istniejącego mostu nr JNI 01016438 i budowę w jego miejsce nowoprojektowanego przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1706W Przewóz Tarnowski-Chmielew w m. Chmielew
Dodano: 2016-05-30 - Dokumentacja projektowa i roboty budowlane: Remont mostu w miejscowości Pułtusk nad rzeką Narew w km 20+099 drogi wojewódzkiej nr 618 - nr postępowania 043/16
Dodano: 2016-03-21 - Przebudowę dróg dojazdowych do mostu na rzece Bzurze w ciągu ulicy Płockiej stanowiącej drogę gminna nr 381079W w Sochaczewie wraz z remontem mostu. Przedsięwzięcie realizowane w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019. Dofinansowane z ze środków NFOŚiGW.
Dodano: 2016-03-02 - Remont mostu drogowego na rzece Skrwie w miejscowości Winnica w ciągu drogi gminnej Nr 290306W Winnica - Zdziembórz
Dodano: 2015-12-02