Przetargi.pl
remont mostu na Kanale Wieprz-Krzna w Puchaczowie w ciągu drogi gminnej nr 105269 L

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7575780 , fax. 081 7575765
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22 22
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 081 7575780, fax. 081 7575765
    REGON: 00055014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont mostu na Kanale Wieprz-Krzna w Puchaczowie w ciągu drogi gminnej nr 105269 L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont mostu na Kanale Wieprz-Krzna w Puchaczowie w ciągu drogi gminnej nr 105269 L polegający na: 1. Wytyczenie w terenie głównych osi projektowanego mostu 2. Rozebranie istniejącego mostu 3. Wbicie pali drewnianych fundamentowych dla posadowienia projektowanego jarzma drewnianego i przyczółków 4.Wykonanie drewnianego jarzma podpór 5. Wykonanie podpór pośrednich 6. montaż łożysk stalowych stycznych, w rozstawie osi belek głównych 7. Montaż rusztu stalowego ustroju niosącego - belki główne stężone 8. Ułożenie poprzecznic 9. Ułożenie pokładu dolnego 10. Ułożenie pokładu górnego z bali gr.5 cm 11. Ułożenie odbojnic 12. Wykonanie oporęczowania pomostu 13.Wykonanie opierzenia ścian zaplecznych przyczółków 14. Wykonanie obustronnych dojazdów do mostu 15. Wykonanie umocnień kanału 16. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442121000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1. Dysponowanie 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane (podstawa prawna - art. 14 Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w specjalności branży mostowej oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane w zakresie budowy lub remontu mostu o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda robota. 1.3. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. (zgodnie z zał. nr 2) potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b) dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub d) przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Właściwe uprawnienia budowlane w specjalności mostowej, zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3.2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy lub remontu mostu o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda robota z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 4) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt. 3.2. winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn. w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innymi bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w postępowaniu. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Dokumenty wymagane w pkt. 2.1 winien złożyć każdy wykonawca. - Oświadczenie / oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt. 1.1. oraz dokumenty wymagane w pkt. 3.1. - 3.2 winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.1. Pkt 2.1- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio, że: 6.2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.4. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 8. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puchaczow.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach