Przetargi.pl
Remont mostu drogowego w ciągu ul. Dębowej w m. Radwanice, gm. Siechnice.

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    Jana Pawła II 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935129
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu drogowego w ciągu ul. Dębowej w m. Radwanice, gm. Siechnice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest remont mostu drogowego przez rz. Zielona wciągu drogi gminnej ul. Dębowej w m. Radwanice, gm. Siechnice. Zakres projektowanych robót remontowych:1. Naprawy powierzchniowe elementów betonowych obiektu: reprofilacja zaprawami naprawczymi PCC, iniekcja zarysowań i antykorozja;2. Usunięcie warstw nawierzchni gruntowej i nadbetonu z płyty pomostu oraz istniejącej izolacji. Wyrównanie płyty pomostu;3. Wykonanie nowej izolacji na płycie pomostu;4. Ułożenie warstw nawierzchni bitumicznej jezdni na obiekcie i dojazdach na długości ok. 3,0 m z każdej strony obiektu do krawędzi istniejącej nawierzchni z płyt betonowych;5. Skucie istniejących kap chodnikowych na płycie pomostu i wykonanie nowych kap chodnikowych na obiekcie i skrzydełkach wykonanych z gabionów;6. Wykonanie nowych gzymsów wraz z zabezpieczeniem prefabrykowanymi deskami gzymsowymi;7. Ułożenie krawężnika mostowego i wykonanie izolacji żywicznej na kapach chodnikowych;8. Wymiana istniejących balustrad stalowych na nowe balustrady stalowe z płaskowników;9. Naprawa skrzydeł obiektu z wykorzystaniem koszy gabionowych; 10. Odtworzenie umocnienia skarp przy obiekcie za pomocą kamiennej kostki brukowej;11. Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na potrzeby prac remontowych na drodze krajowej nr 94 oraz drogach gminnych zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu;12. Uporządkowanie terenu.Szczegółowy opis znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawiepkt 7 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.6.2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków w zakresie:6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów przedkłada dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował, wykonawca również winien złożyć opłacona polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże minimalny poziom zdolności, tj.:1) wykaże się doświadczeniem: w realizacji w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie minimum 3 zamówienia o charakterze i złożoności robót budowlanych polegających na rozbudowie, budowie, przebudowie lub remoncie obiektów mostowych na każde zadanie.Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich stanowiska, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami. Określenie osób, których dotyczy obowiązek wykazania przez Wykonawcę:- Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi o specjalności mostowej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa na czas prowadzenia robót remontowych objętych zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach