Przetargi.pl
Remont mostu betonowego w m. Wilkowiczki - droga powiatowa Nr 2950S

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2340696 , fax. 032 2340696
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Zygmunta Starego 17 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2340696, fax. 032 2340696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu betonowego w m. Wilkowiczki - droga powiatowa Nr 2950S
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z przedmiarem robót remontu mostu betonowego w m. Wilkowiczki - w ciągu drogi powiatowej nr 2950S
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211199
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca wykonał w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty ogólno-budowlane o łącznej wartości co najmniej 140 000 zł, udokumentowanych - np. za pomocą referencji jego należytego wykonania. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot) b) Wykonawca przy wykonywanych robotach zatrudni pracowników nadzoru posiadających uprawnienia niezbędne do wykonania prac określonych w specyfikacji. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot). c) Wykonawca posiada polisę lub innego dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty). d) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy (W przy-padku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty). e) Wykonawca udzieli 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane prace. Opis sposobu dokonywania oceny: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2) dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot); b) kserokopię uprawnień budowlanych kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot) c) referencje potwierdzające, iż roboty o charakterze i zakresie porównywalnym z niniejszym a wykazane w formularzu ofertowym zostały wykazane z należytą starannością (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot); d) kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem zapłaty składki (o ile wpłata nie została potwierdzona w polisie) lub w przypadku rozłożenia na raty - potwierdzenia wpłaty wszystkich dotychczasowych składek; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach