Przetargi.pl
Remont mostów w ciągu drogi nr 813 w m. Parczew km 48+944 i km 50+715.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 542 314 , fax. 833 541 694
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie
    ul. Wojska Polskiego 21
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 833 542 314, fax. 833 541 694
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostów w ciągu drogi nr 813 w m. Parczew km 48+944 i km 50+715.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana jak niżej: Remont mostów w ciągu drogi nr 813 w m. Parczew km 48+944 i km 50+715. CPV - 45221000-2 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45221111-3 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: A. Most drogowy przez rzekę Piwonię w km 48+944 ul. 1-go Maja w Parczewie Długość obiektu – 15,9 m. Szerokość obiektu – 10,96 m. Szerokość nawierzchni lewego chodnika 1,35 m. Szerokość nawierzchni prawego chodnika 1,5 m. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Oczyszczenie strumieniowo cierne złuszczonej powierzchni chodników i bocznej powierzchni płyty. 2) Naprawa powierzchni betonowych zaprawą cementowo – polimerową. 3) Wykonanie izolacjo-nawierzchni chodników z emulsji asfaltowej i kruszywa o gr. Do 5 mm w kolorze szarym. 4) Zabezpieczenie bocznych powierzchni płyty pomostu farbami akrylowymi. B. Most drogowy przez rzekę Konotopę w km 50+715 ul. Warszawska w Parczewie - Długość obiektu – 10,5 m. Szerokość obiektu – 13,9 m. Szerokość nawierzchni lewego chodnika 2,5 m. Szerokość nawierzchni prawego chodnika 2,5 m. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Roboty rozbiórkowe. rozebranie istniejących poręczy stalowych z płaskowników. 2. Remont ustroju nośnego. Na wsporniku chodnikowym należy wykonać żelbetowe murki wg załączonego schematu. Na wysokości bocznej powierzchni przyczółków i skrzydełek, pod płytą wspornikową chodnika należy wykonać konstrukcję aluminiową z ceowników 100x50x5 mm do przykręcenia blachy aluminiowej. Do bocznej powierzchni płyty wspornikowej, konstrukcji z ceowników i murków żelbetowych należy zamontować blachę aluminiową grub. 3 mm. Do blachy aluminiowej należy zamontować panele typu ALUCOBOND tworzące imitację łuku w kolorze NCS S 8005-R80B. Nad łukiem i na pozostałej powierzchni blachy aluminiowej należy zamontować panele typu ALUCOBOND w kolorze NCS S 1030-R90B. 3. Remont nawierzchni chodników. Na istniejącej nawierzchni bitumicznej zaprojektowano wykonanie izolacjo-nawierzchni chodników z emulsji asfaltowej i kruszywa o gr. do 5 mm w kolorze szarym. 4. Montaż poręczy. Na moście zaprojektowano balustradę stalową z murkami żelbetowymi 105x85x10 cm (indywidualną) o wysokości 1,10 m ponad poziom belki podporęczowej. Słupki balustrady z należy wykonać z dwóch ceowników [ 100 zespawanych razem lub z kształtowników zamkniętych kwadratowych 100x100x8 mm, pochwyt poręczy z kształtowników prostokątnych zamkniętych 100x50x3 mm, krzyżulce i elementy poziome z kształtowników zamkniętych kwadratowych 80x80x3 mm, kolor elementów NCS S 1030-R90B.Pola poręczy wypełnić blachą perforowaną z stali nierdzewnej o perforacji kwadratowej w układzie prostym 90 stopni Qg 8-12 prześwit 44%. Na środkowych murkach balustrady należy po stronie wewnętrznej i zewnętrznej należy umieścić herb miasta Parczewa oraz herb Województwa Lubelskiego. Wykonawca zobowiązany jest do: • Opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu zapewnienia jakości, • Opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na cza prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeżeli Wykonawca nie zamierza przy prowadzeniu robót korzystać z uproszczonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót udostępnionego przez Zamawiającego, • Utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenia dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową, • Wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót wraz ze sporządzeniem z właścicielami nieruchomości protokołów z inwentaryzacji i przeglądów. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w uproszczonej dokumentacji technicznej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze Kosztorysu ofertowego pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie uproszczonej dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze Kosztorysu ofertowego ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie uproszczonej dokumentacji technicznej i SST. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem tak długo jak będzie to konieczne przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Inspektorowi Nadzoru do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerw a w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. 2. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXI.3. SIWZ w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na usługi wykonane przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony w SST, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w SST podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w SST. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie do banku PKO Bank Polski SA na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt. 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco : Województwo Lubelskie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, NIP 712-29-04-545, REGON 431019170; Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w treści gwarancji Wykonawca musi być wskazany prawidłowo - a zatem muszą być w niej wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, a przynajmniej być zachowana wersja minimum, tj. jeśli wymieniony jest jeden z tych wykonawców, to powinno być zaznaczone, ze składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2018r. poz. 2187 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z załączonym Kosztorysem ofertowym c) Załącznik do druku oferty dot. rozwiązań równoważnych (w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych). d) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. e) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach